• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-06 23:44:34 följande:
    men då kan vi ju ta o bada på måndag eller tisdag istället? :)varmvattenbassängens öppettider på mån o tis är 12-13.30. jag har aldrig varit där utöver babysimmet, så jag vet inte hur det är när man bara åker dit o badar när det är öppet för alla.. ifall det är mycket folk o så.
    jag badar gärna på tisdag
  • AdriansMorsa

jaha, ok! va roligt att ni träffades sådär slumpmässigt! :)
    jag tror inte de brukar bry sig ifall man inte bor i närheten.. öppna förskolor brukar vara öppna för alla :) men ni kan ju fråga på onsdag annars? så kan man ju träffas hemma hos någon och sedan gå till öf efteråt eller nått liknande :)

camilla! va bra att du kan på tisdag! :) vici, kan du också då? :)

• Viicii

Nej de bryr sig inte, Malin. Alla får komma! Vore jättekul!

Jaa, vi kan på tisdag! Hur tar man sig dit och vilken tid ska vi ses?
  • AdriansMorsa

Åby fritidscentrum heter hållplatsen. buss 753 går dit :) blir det jobbigt ifrån dig Vici eller finns det någon bra buss som tar dig till 753:an?
    det finns en buss som ankommer 11.49, så vi kan ju kanske ses utanför då? typ 11.50 tiden? :)

• C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-08 12:08:54 följande:
    Åby fritidscentrum heter hållplatsen. buss 753 går dit :) blir det jobbigt ifrån dig Vici eller finns det någon bra buss som tar dig till 753:an? det finns en buss som ankommer 11.49, så vi kan ju kanske ses utanför då? typ 11.50 tiden? :)
    funkar super för mig! tänker bara praktiskt, vad är lättast att ha rasmus i, bilstol eller?? tänkte hur man duschar efteråt å så?
  • AdriansMorsa

ja precis! de sitter i bilstol när de är så små. :)

• C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-08 16:39:35 följande:
    ja precis! de sitter i bilstol när de är så små. :)
    gött! då blir det stor packning imån då hehe
    glöm inte brallorna till rasmus då ses imorgon!
  • C4m1ll4

och josefin har fått en liten elliot! 3710 gram och 51 cm lång! 23 timmar från vattnet gick tills han kom ut

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!