• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • AdriansMorsa

jag också! jag vill också vara med! *hoppar upp o ner* :P
    eller ja.. om vi nu är friska nog. fortfarande lite förkylda, men tror nog inte det är några problem på tisdag.

Imorgon fyller Adrian 8 månader! 8!!! Vad hände med min lilla bebis?

• FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-16 19:11:13 följande:
    ja det funkar nog här med =) var bor ni? du kan ju inboxa om du inte vill lägga upp adressen här.
    Vi bor i högsbo.. marklandsgatan är närmaste hållplats! Hit går nästan allt hehe :)
    Klart ni ska komma! Jag kommer bli galen här hemma annars =)
  • FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2010-01-16 19:31:27 följande:
    jag också! jag vill också vara med! *hoppar upp o ner* :P eller ja.. om vi nu är friska nog. fortfarande lite förkylda, men tror nog inte det är några problem på tisdag. Imorgon fyller Adrian 8 månader! 8!!! Vad hände med min lilla bebis?
    JAAA! Det är klart ni också ska komma! *hade jag kunnat hoppa upp å ner hade ja gjort de* =)... 
    jag behöver verkligen träffa folk! Blir helt tokig av att gå här hemma oh vänta :P
    Känner ni till marklandsgatan? Eller förresten ni åker säkert bil? För då är det högsbogatan 21 som gäller ;) 
  • mellieB

Bor också i högsbo eller a Flatås men de e la nästan samma=) 10min från Marklandsgatan.. Har ni bott här länge?

• FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-17 08:59:34 följande:
    Bor också i högsbo eller a Flatås men de e la nästan samma=) 10min från Marklandsgatan.. Har ni bott här länge?
    Men vad roligt :) Du är jätte välkommen med på fika på tisdag om du känner för det :)
    Vi flyttade in i december i ett av wallenstams nybyggda hus. Roffade åt oss en trea och trivs kanon :)
  • AdriansMorsa
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 22:55:50 följande:
    JAAA! Det är klart ni också ska komma! *hade jag kunnat hoppa upp å ner hade ja gjort de* =)...  jag behöver verkligen träffa folk! Blir helt tokig av att gå här hemma oh vänta :P Känner ni till marklandsgatan? Eller förresten ni åker säkert bil? För då är det högsbogatan 21 som gäller ;) 
    ja, jag ska ta o inviga min gps då. :) frågan är om den kommer hjälpa mig eller bara göra mig mer förvirrad.. haha :P
  • mellieB
    FrökenDecibel skrev 2010-01-17 12:24:25 följande:
     hmm tisdag vilken tid? Ska nämligen på föräldrargruppen på eftermiddan,
    Asså de nybyggade husen=) De e riktigt fräscha=),, Vi bor i en gammal 3,a vid Flatås torg,, bodde i en 2,a i järnbrott innan som jag älskade=) men va ju tvungen att ha större nu,, och då bytte vi till den här.. trivs la sådär,, området är ja ju uppvuxen i men lägenheten e gammal som sagt,, så vi försöker spara för att kunna köpa nåt sen=)
  • C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 22:54:14 följande:
    Vi bor i högsbo.. marklandsgatan är närmaste hållplats! Hit går nästan allt hehe :) Klart ni ska komma! Jag kommer bli galen här hemma annars =)
    okej, dit har jag koll iaf!
    ses på tisdag då!
  • Viicii

JAG VILL OCKSÅ FÖLJA MED!!

Men jag kan inte för ska upp till Stockholm, Caylie ska döpas på lördag. Har ni döpt era? BERÄTTA!
    Camilla - jag vet att du kommer klara dig hur jävla bra som helst och jag tror det är bättre för Rasmus att bara ha dig, sen när han blir större kan han vara med pappa om han vill. Du kommer alltid ha din underbara bebis och han är viktigast!! =) 
    Förresten kan jag hjälpa dig med barnvakt när du vill.
  • AdriansMorsa

vi döpte aldrig Adrian av den anledning att varken jag eller Jonathan är kristna, så det känns fel att stå i en kyrka o lova att man ska uppfostra pojken kristet.. :P
    vi ordnade en namngivningsceremoni istället. allt blev jättelyckat! :)

vi kanske kan ta det runt 12-13 tiden på¨tisdag? hinner du då mellieB?

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!