• Viicii

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Tänkte att vi kunde fortsätta här =)

• Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
  • mellieB
    FrökenDecibel skrev 2010-01-18 18:45:23 följande:
    Dyker inget upp så passar torsdag alldeles kanon det med!
    ja men då säger vi torsdag då om ingen bebis tittat ut=),, kan ju skriva på onsdag om tid och plats=) 
  • FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2010-01-19 10:56:11 följande:
    vi kommer kl 14! :)
    Kanon! Vi ses då :)
  • AdriansMorsa

tack för senast! :) alltid kul att träffas! vi får ses snart igen! :)

• C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-01-21 15:54:30 följande:
    tack för senast! :) alltid kul att träffas! vi får ses snart igen! :)
    tack själv, idag har vi varit på 1 års kalas. helt hysteriskt! haha men det var kul.
    har köpt en ny vagn häromdan, en brio sing. med turkos sits. skit snygg I love it!
    skönt med en lättare vagn!
  • CatrinS

Hejsan!Hittade er grupp och tänkte att jag skulle skriva ett hej!

Jag har precis flyttat till göteborg med min dotter, Tuva-Li och tänkte att det hade varit jättekul att träffa och lära känna några andra att umgås med på dagarna, för en fika, shopping eller bara ha tråkigt tillsammans:)
    Tittade lite i de andra grupperna men fastande här med er och verkar vara runt min ålder (22år)
    / Catrin
  • AdriansMorsa

Hej och välkommen! :)
    Hur gammal är din dotter? Och var i Göteborg bor du? :)

Camilla - vagnen låter ju skitsnygg! du får visa upp den någon dag! :D

• mellieB

Halloj,, va ute och gick med Josefin idag mkt trevligt får bli fler ggr=).. Nu ser jag fram emot att träffa er andra också=)

• FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-21 19:09:00 följande:
    Halloj,, va ute och gick med Josefin idag mkt trevligt får bli fler ggr=).. Nu ser jag fram emot att träffa er andra också=)
    HEJ! Det tycker jag också. Det gör vi om snart :)
    Fick en jädra foglossning på dagen efter promenaden haha. Idag kan jag knappt röra mig! Men jag är envi tänker inte ge mig för det :)
    tack för senast Camilla å Malin, alltid lika roligt att träffa er och pojkarna!!! :)
    Vagnen var dessutom SUPERSNYGG! Tjötade på oskar att jag också ville ha en liten och fin vagn haha.. Han höll på å bli galen på mig :) Får nog vänta ett tag tills bebben blivit större.. kan jag smörja sambon lite i tid så han går med på det till slut ;)
    Välkommen CatrinS! Kul att du hittade hit =) Vilken fint namn du hade på din dotter!
    BÖÖÖH!! Nu är det en MOM TO BE i min födelsetråd som är på förlossningen och föder sin unge.. BUHU! Hin är ju beräknad en vecka EFTER MIG!
    Orättvisa jävla värld =D *gnäll!
  • mellieB

haha stackare,, aa ja kan säga att ja har lite träningsverk från igår haha de känns verkligen att man e otränad måste börja träna snart asså=)

Du kommer säkert föda snart inom 3v i alla fall=)
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!