Inlägg från: FrökenDecibel |Visa alla inlägg
  • FrökenDecibel

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

HEJ! Hittade också hit med lite hjälp! Hann aldrig skriva i tråden att jag inte kunde med i tisdags på liseberg. Som tur så visste en del av er det redan!

Eftersom jag inte kunde komma nu i tisdags iallfall så är jag ju jätte sugen på en ny träff snart!
    har vi några roliga förslag? För min del gärna så kostnadsfria som möjligt då det vankas bå¨de flytt och julklappar den här månaden!

• FrökenDecibel

Precis! Vädret tillåter inte direkt jätte mycket ute aktiviteter heller.
    Promenader och sånt känns väl "kallt".. eller? :)

• FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-12-27 10:10:59 följande:
    Hallå allihopa! Hoppas ni har haft/har en underbar jul. Någon som börjar bli fikasugen igen när stressen börjat lägga sig?
    HEJ!

Juklen vart till belåtenhet. Mycket farande över halva sverige till familjer och släkt, men de tär de värt i slutändan! Hur var din egen jul?! :)

Här vill det alltid fikas! Blir galen av att gå här hemma och invänta BF så jag försöker ändå hitta på lite grejer. Man är lika smidig som en jumbojet men fika det kan man göra ändå :)
  • FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2009-12-29 19:05:13 följande:
    men gud va roligt att du börjat med smakportioner! :D att han har blivit så stor! Men kom hit på fika igen vettja! :D Ni kan komma redan nu till helgen ifall ni inte har något annat för er? Kul att se hur stor Rasmus har blivit! Och kul att se hur stor du har blivit Josefin! :P hehe ;)
    Ja det vore jätte kul! jag kan och är ledig hela lördagen. Passar de?
    GUD! Jag känner mig som ett berg!!! ;)
  • FrökenDecibel

Ja vad roligt! Alla är jätte välkomna hos oss också. Vi ska bara bo in oss lite mer i din nya lägenheten i Högsbo först och ja kanske få ut den lill* också. Nu är det bannemej slutspurten! 

jag kommer gärna på lördag Malin. Vilken tid passar er? jag har till å med fått sambon att köra mig å jag slipper åka tåg. 
    Camilla om du och Rasmus också ska med, vill du kanske åka med oss??
    Vi har plats för vagn i bilen!
    Resterande härliga mammor! En fika på stan alldeles alldeles snart tycker jag!
    Länge sen man såg er!
    Ska vi slå slag i saken och sätta ett datum snart plus plats??
    Dessutom! Gott nytt år allihop! 
  • FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2010-01-01 15:20:43 följande:
    va roligt att ni kan komma! och va gött att ni kan köra hit nu :) josefin, om din sambo inte har något annat för sig så kan han ju också komma upp! :) med risk för att låta snål, men kan vi inte göra så att det är ett knytis-fika? alla kan ju ta med sig nått litet, behöver inte vara något stort, men bara så att man har ett par olika saker att käka på liksom. :P dricka behöver ni inte tänka på! vi har gott om kaffe och vi fick dessutom en sodstream i julklapp! ;) så nu dricker vi till o med cola till frukost.. haha. hmm.. tid.. passar 13 bra för er? :)
    Ja det är verkligen toppen bra att åka bil! Klart vi tar med oss fika också :) Inte mer än rätt! Kul med Soda Streamer! hade jag också velat ha =P
    Klockan 13 blir perfekt! Kan skicka iväg ett sms innan och säga när vi är på G!
    Så ska vi plocka med Camilla och Lillfisen också!
    Sambon får inte följa med för han ska måla vår spjälsäng och borra upp lampor i morgon när inte jag är hemma =) HAHAHA!!
    Vi ses i morgon!
    4nov09!
    Vad kul att du hittat hit! Välkommen =) Klart att du ska med och fika!
  • FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-01 05:47:11 följande:
    ja det låter kanon!jag åker väldigt gärna med i bil =) ska ni komma hit och hämta oss två eller ska vi åka bort till er först?
    Jag tar och hör av mig ilväll så planerar vi in något bra och löser det :)
  • FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-16 14:10:11 följande:
    hm, från en dag till en annan blev man singelmamma... det funkade inte längre, för anders var inte redo för att bli pappa så jag fick göra allting själv. han var ute jämt och gapade på rasmus jämt när han var ledsen. men det känns jätte bra  iallfall.
    Det här fixar du galant! Du är en riktig Sugahmamma oavsett karl eller inte!!
    Du har ju fortfarande kvar mannen i ditt liv, Rasmus ;)
    Skönt iallafall att det känns bra! 
    Fika snart tycker jag! 
    Stora kramar till er båda!!
  • FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-16 17:42:42 följande:
    tack! jag fikar aboslut snart! kan komma hem till er nån dag om du orkar med besök nu, verkar ju vara ganska nära nu för bebisen!
    Ja du är jätte välkommen med den lille när som! Är inte hemma nu i dagarna men tisdag om det inte dyker upp något? :)
  • FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2010-01-16 19:11:13 följande:
    ja det funkar nog här med =) var bor ni? du kan ju inboxa om du inte vill lägga upp adressen här.
    Vi bor i högsbo.. marklandsgatan är närmaste hållplats! Hit går nästan allt hehe :)
    Klart ni ska komma! Jag kommer bli galen här hemma annars =)
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!