• Rafiiki

Ryggmärgsbråck/ MMC del 7

Öppnar nu tråd nr 7 för den gamla hade gått ut.
    Detta är en tråd för oss som har någon i sin närhet med ryggmärgsbråck eller liknande!
    Här kan vi berätta framsteg, gnälla lite, ge varandra tips, stötta eller bara diskutera olika saker kring detta ämne!
    Alla är välkomna med sin åsikt!

• Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
  • trollet1985

Dreamrose: Vilken duktig kille!!!

Tingeling: de går fler tåg ;) vi får ses på nästa träff! Hoppas helgen blir bra ändå.

• Tingeling1974

Rafiiki: Givetvis ska ni komma hit sen! Bara kaoset lägger sig så vi kan röra oss normalt. Blir nog jobbigt annars...
    Trollet: Ja jag hoppas det går fler tåg så vi får ses igen ;)

• Tingeling1974

Dreamrose: Min barn har bestämt att det blir semester på västkusten sommaren 2010 ( och det brukar ju bli som de vill )... kanske vi kan ta en fika ihop då?

• Karin86

Catmat: ååå tänker på er massor!!

Dreamrose åå vad duktig han är :D...

Tingeling: om inte jag får tummen ur och besöker dreamrose innan sommaren så följer vi gärna med :).... om ni har semester här då vill säga :)...

B fick sitt vaccin i onsdags: hade lite feber igår... har era barn fått någon reaktion?
    Mannen fick ju frossa hela natten efter så kanske inte är så konstigt om hon också reagerar... tänker bara att det va två dagar efter :S... men men den är bättre idag så :D

någon som har bild på baby björn sittring?

• catmat

Karin : A har fått vaccinet och hon blev endast svullen på armen.

Dreamrose: Jag såg viedon på faecbook, vilken duktig kille. Vilka framsteg han gör

Tack för alla hälsningar. Det värmer. Nu har jag pratat med alla utom operatören.

• Oskis

Vi har en baby björn sit ring som vi tog bort "stänkskyddet" på men den funkade inte, han vägrade sitta på den o knep i hop benen. Har inte provat att bajsa där ännu. Fick katten sitsen hem i dag, hoppas den funkar bättre.
    Lillkillen fick ingen reaktion på vaccinationen men hans pappa blev dålig.

• Karin86

ja B:s pappa blev också dålig i en natt.... B har haft feber på kvällarna sen hon fick i onsdags... hoppas det försvinner idag skulle vara skönt!! Men hon fick i benet som vi propsade på det då hon inget känner och bara skrattade med sina fina klistermärken :)...igentligen är det ju lite jobbigt att det är så men man måste se det positiva ibland :)...

På fredag bär det av till Ullared :D.. ska bli skönt att göra något annat nu... behöver tänka på annat :D....

hoppas alla pappor har en bra farsdag :D B ska hjälpa mamma att laga god mat till pappa :D:.. så får han nog några pussar med :)

• catmat

Karin: Trevligt att åka till Ullared. Jag skulle ha åkt 17 nov men det är ju bara en vecka efter op.

Jag önskar alla pappor en trevlig farsdag

• catmat

Karin: Trevligt att åka till Ullared. Jag skulle ha åkt 17 nov men det är ju bara en vecka efter op.

Jag önskar alla pappor en trevlig farsdag

• Oskis

Provade katten sitsen i dag o den funkade bra, han började med att kasta ner en bil i toan.... har pratat om sitsen flera gånger efter han kissade.

Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7