Är sååååå trött på det förbannade bajset!!!! Förstår dig precis trollet..
Vi hade 4 dagar när allt var klockrent, sen har det varit läckage med upp till 15 byten i 5 dagar... Jag frågar inte heller läkarna längre, jag testar mig fram, känns inte som de har koll faktiskt. Nu kör vi klyx varje dag, funderar på att byta tillbaka till resulax och köra Klyx nån gång i veckan bara.
Trollet: Blod/ slemigt bajs ibland diarre, hade K till och från tills hon var typ 7 månader. JAg kände att nåt var riktigt fel och krävde att jag skulle få komma in på AL och att de skulle köra ett värstinglavemang på henne (ett helt Klyx med grov kateter). Mycket riktigt så kom det ut mängder med gammalt bajs som luktade når fruktansvärt. Det hade suttit och irriterat tarmen i flera månader, tyckte så synd om lilla k. Efter det har hon inte haft når slem eller blod faktiskt, värt att testa med andra ord. Efter det började vi köra lite lactulos men funkade inte för oss, hon läckte mycke mer då.
Hur har era barn varit verbalt? Är de extra "snackiga"? Var nån som sa till mig att barn med ryggmärgsbråck ofta är väldigt sociala och pratglada, karismatiska. Tyckte det lät som en fördom, men K är en riktig liten snackemaja, social som bara den..Kan det vara nån sanning i det?
En annan fråga, hur gamla var era barn när de började krypa? Hur gamla var de sedan när de började visa intresse för att ta sig upp/ dra sig upp? K kryper nu men är helt plötsligt ointresserad av att försöka dra sig upp/ ställa sig..