Vad mysigt det låter med en träff!!! Nån som är sugen på att ses i Stockholm snart?
Johlinn: Lider med dig med Klyxet... Vi testade det men det var katastrof!!! Antingen så rann allt ut innan det hann verka eller så blev det kvar och gjorde ont, var så kladdigt-sprutade överallt, till sist så gav jag upp och började med resulax igen. Nu kör vi med resulax-ett på morgonen och ett på kvällen. Funkar faktiskt bra (peppar, peppar!!) K sprattlar så det mesta rinner ut på en gång, blir mer som lite smörjmedel, jag får hjälpa till och hålla emot (om du förstår hur jag menar). K kniper ihop istället för att släppa efter när hon känner att bajset trycker på. Hoppas på att kunna lära henne att slappna av när hon blir äldre. Vissa dagar är jag så trött på det där j-vla mecket med bajset, framför allt med klyxet, man vill bara skrika!!!!
Det där med att andra barn i omgivningen blir torra kommer säkert bli jobbigt. Har kompisar med barn som är 3,5 snart 4år med blöjor, en kompis har en dotter som är 7år som har nattblöja och som läcker ibland på dagen. Är så individuellt även utan MMC, många som har problem som inte berättar..
Vi var och kollade Ks ögon/ögonbottnar igår, allt såg bra ut!!!! Läkaren sa att allt såg bra ut, inga tecken på förhöjt tryck i huvudet, antagligen vanlig skelning, K hade bra syn annars. Underbart!!!! Hoppas, hoppas så att detta håller i sig,knack knack knack (har blivit en vidskeplig tant helt plötsligt
Catmat: Världens största kram till dig!!!! Klart du är rädd, hade nog alla varit. Håller tummarna, kommer gå bra ska du se!!!