• Rafiiki

Ryggmärgsbråck/ MMC del 7

Öppnar nu tråd nr 7 för den gamla hade gått ut.
    Detta är en tråd för oss som har någon i sin närhet med ryggmärgsbråck eller liknande!
    Här kan vi berätta framsteg, gnälla lite, ge varandra tips, stötta eller bara diskutera olika saker kring detta ämne!
    Alla är välkomna med sin åsikt!

• Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
  • catmat

I morgon bär det väg till uppsala för operation på måndag. Jag börjar känna av "j" smärtor i händer och fötter och bakhuvud.

• Tingeling1974

catmat: Håller tummarna för dig! Hoppas allt går bra.

• Christina77
    catmat skrev 2009-11-05 07:14:30 följande:
    I morgon bär det väg till uppsala för operation på måndag. Jag börjar känna av "j" smärtor i händer och fötter och bakhuvud.
    Så skönt att det blir gjort, tänker på dig och er.
  • Morrisey
    catmat skrev 2009-11-05 07:14:30 följande:
    Kram, tänker på dig!
    ♥ Son född augusti-04 ♥ Son född juni-08 ♥
  • Tingeling1974

Rafiiki,Trollet, Dreamrose: Jag är lessen tjejer men vi kommer inte kunna komma till Linköping i helgen. Sjukdomar har spridit sig bland personalen och här råder nu personalbrist på gården. Samtidigt är huset i kaos och vi har kallat in våra vänner till hjälp. Känner att huset och gården måste gå före en fika även om det hade varit otroligt roligt att se er! Jag hoppas nu att det blir fler gånger så vi kan ses då...

• Rafiiki

Dreamrose: Så duktig han är! Roligt! Man blir glad i hela hjärtat!
    Ska bli roligt att ses.

Tingeling:Förstår dig! Hoppas vi kan få komma sedan när allt har lugnat sig och huset är klart!
    Hoppas ni får en skaplig helg!
    Kram

Svar på tråden Ryggmärgsbråck/ MMC del 7