Yoysen: Stackars lilleman.
Eliva: Vi har aldrig träffats, men jag kom in ganska sent.. hann bara med en fikaträff innan våra förstfödda ploppade ut, men jag har allt hört talas om dig:)
Var på BVC igår, och tro det eller ej, men nu hade hon "bara" gått upp 140 g på en månad... men varken jag eller BVC blev särskilt förvånade, och nu ligger hon på isf över medel. Mest tror jag att det beror på att jag har trappat ner ganska kraftigt på amningen de senaste veckorna, för att jag ska må bättre. Jag känner inte alls samma söt-och hungersug hela tiden, men framför allt är jag inte så himla törstig längre, och i natt har jag inte behövt gå upp och kissa en enda gång (rekord) Inressant va?!
Sen är jag såå himla glad för jag har efter en månads trugande lyckats få henne att uppskatta en flaska med välling, känns så himla mysigt att få mata med flaska (Pontus tog ju aldrig varken flaska eller välling:). Sedan i går kväll (på 7 måndagen) upptäckte jag när jag ammade att det ploppat fram en tand, och i morse en till:)
Har ni flyttat ner spjälsängen till det nedre läget ännu? Sofia har ännu inte satt sig upp själv, men sitter ju stabilt nu så jag är orolig att hon ska hitta på något!