God morgon!
Soffiekompis: Absolut fel tråd för dig, här har vi alla kämpat länge och vi har alla flera mf/ma bakom oss. Du passar bättre in i någon av de andra 30+-trådarna och det är många. Lycka till med bebistillverkningen.
TT: Har läst igenom de abstrakten ovan och får för mig att det är vanligast att dels ha svårt att bli gravid och dels att man får spontana mf, altså att kroppen stöter ut fostret vid sköldkörtelproblem, eller har jag tolkat fel?
Monchichi: Vi har inte haft sex på, hm.... snart 2 månader och nu kan vi ju inte p.g.a. skrapningen. Men jag har noll sexlust. Bara tanken på att återgå till pliktsex är som att slå huvudet i väggen, skulle faktiskt hellre dunka huvudet riktigt hårt i väggen. Vi brukade alltid bråka vid ältider innan men inför förra plusset slöt vi en pakt då vi sa inget bråk innan sex och då tog det sig. Jag tror att när vi har bråkat och sedan haft sex har allt låst sig och därför har det inte blivit nått. Vem vill bli till genom bråk? Tycker att hela relationen har fått en ny vändning iom allt som hänt, det finns ingen spontanitet kvar, inga framtidsplaner där barn ingår (vågar inte tänka på det). Jag planerar hela vårt liv efter äl-schema, när kan jag vara borta en helg, när kan han??? Man blir tokig. Nu har jag lovat mig själv att coola ner lite (lycka till) och inte tänka såååå mycket på det. Det är faktiskt skönt att bara vara en cykel nu och vänta ut utredningen. det ger lite lugn i allfall.