Bettan: Det var i övre tonåren, kanske var jag 18. Menar du att det försvinner efter 10 år? När man är åtalad och dömd för nåt? Jag är inte så insatt i vårt rättssystem och har tagit för givet att en dom alltid finns kvar. Ska kolla upp det där nån dag. Hahah, jag låter verkligen som en liten gangster, och jag som är lugn som en filbunke
Bettan: Fy vad arg jag blir då ja gläser om din idiotiska till läkare. morrar*. Kvinnor med högt TSH får ju Levaxin utskrivet utan knussel, och har de varit omedicinerade så är det ju nåt som har felat (och den felande länken är ju inte svår att räkna ut)
Jag vet att vi med 2 mf/ma har statistiken på vår sida. Men i det här fallet så har jag en stark känsla att det inte bara är oflyt. Dels är det så att jag har haft en del proppar i släkten, har själv haft ett avvikande koagulationsprov en gång i tiden, samt att mina mf har startat med 3 dagars diff. Nu hoppas jag såklart av hela mitt hjärta att min kvinnliga intuition har fått fnatt, men jag vågar inte chansa.
Det är skittrist att du hör till "den förlorande sidan". Och jag kan inte ens föreställa mig hur överjävligt livet måste ha känts när du fick ditt 5:e mf/ma. Men eftersom du gillar statistik och är påläst så har du ju också koll på att man i mf-studier med innohep/fragmin alt prednisolon har mycket lovande resultat. Det gäller bara att inte tappa hoppet utan att hitta igen det igen...