mamma t 2 skrev 2009-07-18 09:00:06 följande:
I kväll åker vi på semester 2 veckor t Finland. Ska bli skönt att komma bort lite mfamiljen o slappa träffa kompisar och släktingar...Jag ska t dietisten om 2 veckor o hoppas då att vågen visar 2-siffrigt...Hoppas att semestern inte sabbar bort mina 5 kilon...
Hej hopp!!
Är nu tillbaka från en veckas semester och kunde glatt konstatera att vågen pekade på -1,9 när vi kom hem =)
Jag klarade denna vecka som annars brukar vara en riktigt kalorifälla genom att gå upp tidigt varje morgon, dricka en halvliter vatten och ta en promenad som var ca 5km (första halvan asfalt o andra halvan på stranden, supermysigt!!).
När jag kom tillbaka, en halvliter vatten till,dusch och sen frukost! Har funkat skitbra.
Det enda felet som blivit denna vecka har varit att vi sällan ätit något mer än frukt till lunch men å andra sidan en tidig middag, och så har jag faktiskt unnat mig 2 stooora glassar för jag vägrar att åka hem från detta ställe utan att ha ätit en från båda mina favoritställen!!
Jag säger även grattis till alla som varit så dutiga och nu fortsätter vi kämpa på tillsammans!!
Kram