EnSomNjuter skrev 2009-07-05 01:18:27 följande:
Nybörjare med R här!! Har käkat i 2 dar o måste säga att det kännas kanon =) Är inte sugen på allt för jämnan som jag är annars och har ingen längtan efter nåt sött heller! Känner mig pigg och glad och peppad till max! Är bara lite orolig att det bara är ren vilja som gör att det känns så och att det jäkla suget ska komma smygandes tiilbaka om ett tag igen..... Men nu har jag iaf bestämt mig, dessa rackarns små(?) otäckingar som åker snålskjuts på mig ska väck nu!!
Välkommen!
Vad kul att det känns så bra, jag har inte heller ätit R särskilt länge (1 v) och oroade mig lite som du att det här var något som skulle gå över när "nyhetens behag" lagt sig. Men sen tänkte jag på placebo, och vill då intala mig att så länge man själv tror och vill att det fungerar så kommer det göra det även om det inte tekniskt sett har någon riktig effekt längre.
Nu har jag ju som sagt inte ätit det så länge så egentligen vet jag ju inte hur det kommer arta sig, men på den här veckan har jag gått ner 1.9 kg så jag är urnöjd!