• Tindra02

Reductil

Någon som äter/ätit Reductil?
    Funkar/funkade det på er?
    Hur mådde/mår ni?
    Hur länge har/hade ni ätit det?

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-06 12:32
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m46154816.html

Här är länken till vikt-tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 16:18
    www.markazits.com/diet/bmi.php

Här en länk om man vill räkna sitt BMI

www.fass.se/LIF/home/index.jsp

Här kan ni oxå gå in och läsa om Reductil.
  • Svar på tråden Reductil
  • mamma t 2

Pust o stöön i sommarvärmen..Här svettas det så det är inte klokt!---Cyklade idag till jobbet ..(+27 grader var det o klockan var 7:15)..duschade på jobbet och hade eftersevttningar i 2 timmar!!! Det bara rann av mig..Minsta lilla ansträngning och det blir som en stor pöl omkring mig. Har ett ganska tungt fysiskt krävande jobb..med mycket spring mellan våningarna..Men det är ju bra!..Hoppas bara att det fortsätter att visa sig på vågen!))

• Tindra02
    mamma t 2 skrev 2009-07-02 22:39:55 följande:
    Pust o stöön i sommarvärmen..Här svettas det så det är inte klokt!---Cyklade idag till jobbet ..(+27 grader var det o klockan var 7:15)..duschade på jobbet och hade eftersevttningar i 2 timmar!!! Det bara rann av mig..Minsta lilla ansträngning och det blir som en stor pöl omkring mig. Har ett ganska tungt fysiskt krävande jobb..med mycket spring mellan våningarna..Men det är ju bra!..Hoppas bara att det fortsätter att visa sig på vågen!))
    Duktig du är
    Ja du man sitter nästan bara rätt upp och ner och det rinner av en
  • zleepy

Rätt skönt med lite svalare väder nu! Då kanske man orkar aktivera sig lite mer.

• EnSomNjuter

Nybörjare med R här!!
    Har käkat i 2 dar o måste säga att det kännas kanon =) Är inte sugen på allt för jämnan som jag är annars och har ingen längtan efter nåt sött heller!
    Känner mig pigg och glad och peppad till max!
    Är bara lite orolig att det bara är ren vilja som gör att det känns så och att det jäkla suget ska komma smygandes tiilbaka om ett tag igen.....
    Men nu har jag iaf bestämt mig, dessa rackarns små(?) otäckingar som åker snålskjuts på mig ska väck nu!!

• mamma t 2
    EnSomNjuter skrev 2009-07-05 01:18:27 följande:
    Nybörjare med R här!!Har käkat i 2 dar o måste säga att det kännas kanon =) Är inte sugen på allt för jämnan som jag är annars och har ingen längtan efter nåt sött heller!Känner mig pigg och glad och peppad till max!Är bara lite orolig att det bara är ren vilja som gör att det känns så och att det jäkla suget ska komma smygandes tiilbaka om ett tag igen..... Men nu har jag iaf bestämt mig, dessa rackarns små(?) otäckingar som åker snålskjuts på mig ska väck nu!!
    Välkommen hit till oss!! Härligt att du bestämt dig att kämpa. Hur mycket vill du gå ner?..Själv har jag 30 kg jag vill bli kvitt, ett bra tag dit ännu..Har gått ner 4,5 kg hittills!! Kämpa på o lycka till!
  • Tindra02
    Nybörjare med R här!!Har käkat i 2 dar o måste säga att det kännas kanon =) Är inte sugen på allt för jämnan som jag är annars och har ingen längtan efter nåt sött heller!Känner mig pigg och glad och peppad till max!Är bara lite orolig att det bara är ren vilja som gör att det känns så och att det jäkla suget ska komma smygandes tiilbaka om ett tag igen..... Men nu har jag iaf bestämt mig, dessa rackarns små(?) otäckingar som åker snålskjuts på mig ska väck nu!!
    Välkommen!!!
    mamma t 2 skrev 2009-07-05 08:52:07 följande:
    Välkommen hit till oss!! Härligt att du bestämt dig att kämpa. Hur mycket vill du gå ner?..Själv har jag 30 kg jag vill bli kvitt, ett bra tag dit ännu..Har gått ner 4,5 kg hittills!! Kämpa på o lycka till!
    Va kul grattis
  • zleepy
    Nybörjare med R här!! Har käkat i 2 dar o måste säga att det kännas kanon =) Är inte sugen på allt för jämnan som jag är annars och har ingen längtan efter nåt sött heller! Känner mig pigg och glad och peppad till max! Är bara lite orolig att det bara är ren vilja som gör att det känns så och att det jäkla suget ska komma smygandes tiilbaka om ett tag igen..... Men nu har jag iaf bestämt mig, dessa rackarns små(?) otäckingar som åker snålskjuts på mig ska väck nu!!
    Välkommen!
    Vad kul att det känns så bra, jag har inte heller ätit R särskilt länge (1 v) och oroade mig lite som du att det här var något som skulle gå över när "nyhetens behag" lagt sig. Men sen tänkte jag på placebo, och vill då intala mig att så länge man själv tror och vill att det fungerar så kommer det göra det även om det inte tekniskt sett har någon riktig effekt längre.

Nu har jag ju som sagt inte ätit det så länge så egentligen vet jag ju inte hur det kommer arta sig, men på den här veckan har jag gått ner 1.9 kg så jag är urnöjd!
  • Tindra02
    zleepy skrev 2009-07-05 09:56:31 följande:
    Välkommen!Vad kul att det känns så bra, jag har inte heller ätit R särskilt länge (1 v) och oroade mig lite som du att det här var något som skulle gå över när "nyhetens behag" lagt sig. Men sen tänkte jag på placebo, och vill då intala mig att så länge man själv tror och vill att det fungerar så kommer det göra det även om det inte tekniskt sett har någon riktig effekt längre. Nu har jag ju som sagt inte ätit det så länge så egentligen vet jag ju inte hur det kommer arta sig, men på den här veckan har jag gått ner 1.9 kg så jag är urnöjd!
    Kul grattis
  • Knasiga morsan

HURRA att det är svalare väder idag!!! Känns underbart!

Har sedan tisdags gått ner 2,6 kg och det känner jag mig nöjd med.. Dock så blev jag lite besviken imorse när jag vägde mig och såg samma siffror på vågen som jag såg igår morse också.. men men.. Nya tag idag och hoppas på lite mer förändring till imorgon.. hehe..

Önskar att jag kunde komma ut på någon promenad, men det känns som om vädret är på tok för varmt och kvavt.. skulle svetta sönder mig.. hehe.. Undanflykt kanske?! :P

Kanske att jag skulle ut och gå idag ändå.. Kanske vore skönt att gå en si så där 20 - 30 minuter...

Tack alla ni på tråden, ni kanske inte tror det men ni peppar mig och att få läsa om era framgångar med våg och vikt så får det mig att kämpa på!!

Kram till er alla!!!

• Tindra02
    Knasiga morsan skrev 2009-07-05 11:19:51 följande:
    HURRA att det är svalare väder idag!!! Känns underbart! Har sedan tisdags gått ner 2,6 kg och det känner jag mig nöjd med.. Dock så blev jag lite besviken imorse när jag vägde mig och såg samma siffror på vågen som jag såg igår morse också.. men men.. Nya tag idag och hoppas på lite mer förändring till imorgon.. hehe..Önskar att jag kunde komma ut på någon promenad, men det känns som om vädret är på tok för varmt och kvavt.. skulle svetta sönder mig.. hehe.. Undanflykt kanske?! :P Kanske att jag skulle ut och gå idag ändå.. Kanske vore skönt att gå en si så där 20 - 30 minuter... Tack alla ni på tråden, ni kanske inte tror det men ni peppar mig och att få läsa om era framgångar med våg och vikt så får det mig att kämpa på!! Kram till er alla!!!
    Gött med dina 2,6kg.
    Skönt det är svalare, jag är en aning bränd så det känns bra att vara inne
    Kram
Svar på tråden Reductil