Knasiga morsan skrev 2009-07-06 08:27:34 följande:
Tindra02 - När ska du väga dig? Det kanske lät fel men jag undrar om du har något datum då du ska ställa dig upp på vågen och se resultatet?? Det är spännande.. jag hade verkligen inte kunnat hålla mig så länge som du gör! Imponerande!! Idag är det lite svalare men det kommer nog bli lite sol här nere i Skåne idag.. Ska jobba kvällen och hoppas innerligt att det inte kommer något regn (jobbar inom hemtjänsten)..
Blir nog när jag ska tillbaka till dr i aug.
Sen har jag ingen våg heller så det är inte så svårt

EnSomNjuter skrev 2009-07-06 09:57:32 följande:
Jag vill gå ner ungefär 30 jag med, har inte satt ett bestämt mål än, vill känna mig lite fram =)Men skulle jag "bara" gå ner runt 25 så är jag ändå mycket lättare o känner mig betydligt bättre o hälsosammare än innan så jag skulle vara nöjd med det oxå!!Nu en liten pinsam fråga;Är det normalt att man blir lite, ja vad ska jag säga, mojjig i magen av tabletterna (märks vid nr. 2 om man uttrycker sig lite fint=)Har inte ont eller så men det (nr.2) har antagit en annan färg =S (guuuud vad pinsamt, precis som att jag alltid sitter o glor på resultatet men jag hoppas ni förstår vad jag menar!!)Regniga kramar
Har inte tänkt på det.
Men jag är lös, men det har jag nästan alltid varit.
Det är absolut inget du ska tycka är pinsamt att fråga
Finns inga dumma frågor utan bara dumma svar

Knasiga morsan skrev 2009-07-06 11:19:15 följande:
Förresten en liten fråga.. Alltså jag vet inte hur ni har det där hemma men här hos mig i alla fall bor jag ihop med min man som är lite väl orolig av sig. Han vet nämligen om att jag en gång i tiden haft en ätstörning och jag har tidigare försökt gå ner i vikt genom typ viktklubb och då har han ansett att jag har gått till överdrift med det hela.. I alla fall så äter jag ju nu betydligt mindre än innan och han tycker det är jättedumt att jag dragit ner på mina portioner och börjar genast att gnälla och oroa sig och menar på att "om du utvecklar något nu så spolar jag ner tabletterna och sedan går jag. Då ser du mig inte mer". Jättejobbigt läge och jag vet inte.. Jag äter tills jag känner mig nöjd och det är inte "mycket" som krävs för det..Har ni dragit ner mycket på era portioner? Vad säger era respektive om detta?Kanske bara jag som har en orolig man.. hehe..
Nja han är mest orolig jag ska bli fööör smal
Vilket jag inte kommer bli