• Tindra02

Reductil

Någon som äter/ätit Reductil?
    Funkar/funkade det på er?
    Hur mådde/mår ni?
    Hur länge har/hade ni ätit det?

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-06 12:32
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m46154816.html

Här är länken till vikt-tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 16:18
    www.markazits.com/diet/bmi.php

Här en länk om man vill räkna sitt BMI

www.fass.se/LIF/home/index.jsp

Här kan ni oxå gå in och läsa om Reductil.
  • Svar på tråden Reductil
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-28 13:22:07 följande:
    Hur går det för er? Jag va på stan igår och skulle köpa mig nått snyggt Kändes ju som man gått ner, då mina kläder hemma är lite stora. Men nädå, samma str fick jag ta men hitta inget ändå Men men, jag är ju inte överdrivet duktig heller...
    Vaknade imorse och var för en gångs skull inte dödshungrig som jag brukar vara när jag vaknar..!! Fick ett otroligt hopp om att jag äntligen hade hittat nåt som funkade.. Efter att ha legat i sängen o gosat me misse lite gick jag upp och åt frukost då ja började bli hungrig. Hade dock glömt köpa hem yoghurt igår så det blev bara en halv tallrik. Sen tre timmar senare var jag urhungrig igen, så antingen beror det på att ja åt för lite frukost eller så hoppas jag på för mycket.

Trist att du fortfarande fick ta samma strl.. :( Hade ju vart väldigt peppande om man kunde köpa en strl mindre.. Men det kommer nog snart!
  • Tindra02
    zleepy skrev 2009-06-28 14:45:32 följande:
    Vaknade imorse och var för en gångs skull inte dödshungrig som jag brukar vara när jag vaknar..!! Fick ett otroligt hopp om att jag äntligen hade hittat nåt som funkade.. Efter att ha legat i sängen o gosat me misse lite gick jag upp och åt frukost då ja började bli hungrig. Hade dock glömt köpa hem yoghurt igår så det blev bara en halv tallrik. Sen tre timmar senare var jag urhungrig igen, så antingen beror det på att ja åt för lite frukost eller så hoppas jag på för mycket.Trist att du fortfarande fick ta samma strl.. :( Hade ju vart väldigt peppande om man kunde köpa en strl mindre.. Men det kommer nog snart!
    Äter du bara fil till frukost?
    Va skönt det måste vara att det märks att det hjälper
    Ja det va riktigt trist med kläderna
    Men men, det är bara att fortsätta
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-28 15:03:07 följande:
    Äter du bara fil till frukost? Va skönt det måste vara att det märks att det hjälper Ja det va riktigt trist med kläderna Men men, det är bara att fortsätta
    I vanliga fall äter ja havregrynsgröt, men nu när det är så varmt så kändes det inte bra att äta varmt på morgonen så då fick det bli fil och flingor istället.

Jo, men jag tror det bara var på morgonen, för resten av dagen har jag nog varit lika hungrig som vanligt. Men lite är ju bättre än inget!

Ja verkligen! Du har inte vägt eller mätt dig alls sen du började va?
  • Tindra02
    zleepy skrev 2009-06-28 21:20:42 följande:
    I vanliga fall äter ja havregrynsgröt, men nu när det är så varmt så kändes det inte bra att äta varmt på morgonen så då fick det bli fil och flingor istället.Jo, men jag tror det bara var på morgonen, för resten av dagen har jag nog varit lika hungrig som vanligt. Men lite är ju bättre än inget! Ja verkligen! Du har inte vägt eller mätt dig alls sen du började va?
    Nä ingenting {#lang_emotions_undecided}
    Lite knäpp jag är
    Jaha ok, fil är gott nu när det är så varmt...
    Jag tycker jag börjar få tillbaka mitt sug på kvällarna
    Är väl för man äter så dåligt under dagen, går ju inte i denna värmen...
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-28 21:39:47 följande:
    Nä ingenting Lite knäpp jag är Jaha ok, fil är gott nu när det är så varmt... Jag tycker jag börjar få tillbaka mitt sug på kvällarna Är väl för man äter så dåligt under dagen, går ju inte i denna värmen...
    Inte knäpp alls, skulle jag också gärna göra, för att få en ordentlig överraskning sen. Men jag är alldeles för otålig för det så jag vägde mig imorse.. Men gått ner 0,6 kg sen i fredags! Såå skönt, har sakta krypit uppåt den senaste tiden, lite för mycket glass och sånt. Hoppades på att åtminstone stannat av i ökningen, trodde inte att jag skulle gått ner redan. Nu får jag bara kämpa vidare för att det ska fortsätta neråt!
    Mm, jobbigt med sug på kvällarna, hade jag också igår, men då satte ja i mig massa morotsstavar o tonvis med vatten..
  • Tindra02
    zleepy skrev 2009-06-29 11:00:26 följande:
    Inte knäpp alls, skulle jag också gärna göra, för att få en ordentlig överraskning sen. Men jag är alldeles för otålig för det så jag vägde mig imorse.. Men gått ner 0,6 kg sen i fredags! Såå skönt, har sakta krypit uppåt den senaste tiden, lite för mycket glass och sånt. Hoppades på att åtminstone stannat av i ökningen, trodde inte att jag skulle gått ner redan. Nu får jag bara kämpa vidare för att det ska fortsätta neråt! Mm, jobbigt med sug på kvällarna, hade jag också igår, men då satte ja i mig massa morotsstavar o tonvis med vatten..
    Grattis!!
    Duktig du är med nyttigheterna
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-29 16:50:36 följande:
    Grattis!! Duktig du är med nyttigheterna
    Tack!
    Hmm, vet inte om jag vågar erkänna att jag köpte minimorötter som inte behövde skalas eller delas! Kommit på att den främsta anledningen till att jag oftare äter onyttigheter än nyttiga grejer är för att de är så händigt förpackade och klara att äta utan att behöva preppas, hehe. Hur lat får man bli egentligen!
  • Tindra02
    zleepy skrev 2009-06-30 00:09:24 följande:
    Tack! Hmm, vet inte om jag vågar erkänna att jag köpte minimorötter som inte behövde skalas eller delas! Kommit på att den främsta anledningen till att jag oftare äter onyttigheter än nyttiga grejer är för att de är så händigt förpackade och klara att äta utan att behöva preppas, hehe. Hur lat får man bli egentligen!
    Men du, det har du faktiskt rätt i
    Hmm har jag inte tänkt på...
  • Knasiga morsan

Idag är min "stora" dag.. hehe.. Ska snart åka iväg till läkaren för att berätta att jag verkligen vill gå på R och att jag kommer klara det galant.. hihi.. Hoppas bara att jag får mitt recept idag så han inte hittat några fel på mina provsvar.. :S

• Tindra02
    Knasiga morsan skrev 2009-06-30 10:07:54 följande:
    Idag är min "stora" dag.. hehe.. Ska snart åka iväg till läkaren för att berätta att jag verkligen vill gå på R och att jag kommer klara det galant.. hihi.. Hoppas bara att jag får mitt recept idag så han inte hittat några fel på mina provsvar.. :S
    Håller tummarna
Svar på tråden Reductil