• Tindra02

Reductil

Någon som äter/ätit Reductil?
    Funkar/funkade det på er?
    Hur mådde/mår ni?
    Hur länge har/hade ni ätit det?

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-06 12:32
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m46154816.html

Här är länken till vikt-tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 16:18
    www.markazits.com/diet/bmi.php

Här en länk om man vill räkna sitt BMI

www.fass.se/LIF/home/index.jsp

Här kan ni oxå gå in och läsa om Reductil.
  • Svar på tråden Reductil
  • mamma t 2
    Knasiga morsan skrev 2009-06-30 10:07:54 följande:
    Idag är min "stora" dag.. hehe.. Ska snart åka iväg till läkaren för att berätta att jag verkligen vill gå på R och att jag kommer klara det galant.. hihi.. Hoppas bara att jag får mitt recept idag så han inte hittat några fel på mina provsvar.. :S
    Håller tummaran för dig med!!!
  • zleepy
    Knasiga morsan skrev 2009-06-30 10:07:54 följande:
    Idag är min "stora" dag.. hehe.. Ska snart åka iväg till läkaren för att berätta att jag verkligen vill gå på R och att jag kommer klara det galant.. hihi.. Hoppas bara att jag får mitt recept idag så han inte hittat några fel på mina provsvar.. :S
    Hoppas det har gått bra!!
  • Knasiga morsan

Det gick mycket bra! han är liiite hård mot mig min läkare men men.. bara medicinen fungerar så blir jag nöjd! :)

Har tagit min första tablett idag..

En liten fråga till er bara som går på R!

Vilken dos tar ni? och hur många tabletter per dag tar ni?

• mamma t 2
    Knasiga morsan skrev 2009-06-30 16:18:53 följande:
    Det gick mycket bra! han är liiite hård mot mig min läkare men men.. bara medicinen fungerar så blir jag nöjd! :) Har tagit min första tablett idag..En liten fråga till er bara som går på R! Vilken dos tar ni? och hur många tabletter per dag tar ni?
    Jag tar 10 mg och det är 1 tablett på morgonen..Ska hämta ut min andra förpackning i morgon..
  • Tindra02
    Det gick mycket bra! han är liiite hård mot mig min läkare men men.. bara medicinen fungerar så blir jag nöjd! :) Har tagit min första tablett idag..En liten fråga till er bara som går på R! Vilken dos tar ni? och hur många tabletter per dag tar ni?
    Samma som mamma t 2
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-30 00:41:45 följande:
    Men du, det har du faktiskt rätt i Hmm har jag inte tänkt på...
    Hehe, så fram för krångligare godisförpackningar!! Typ sälj allt lösgodis i gör-det-själv-satser istället så man får ställa sig och koka kola varje gång man blir sugen! Då skulle nog fler ta och gnaga på en morot istället!
  • zleepy
    Det gick mycket bra! han är liiite hård mot mig min läkare men men.. bara medicinen fungerar så blir jag nöjd! :) Har tagit min första tablett idag.. En liten fråga till er bara som går på R! Vilken dos tar ni? och hur många tabletter per dag tar ni?
    Grattis att du fick det! Liite hård kan man väl leva med om det hjälper så länge han inte blir otrevlig!

Jag tar samma som ovanstående! Fast har bara ätit dem sen i lördags.
  • Tindra02
    zleepy skrev 2009-06-30 21:21:07 följande:
    Hehe, så fram för krångligare godisförpackningar!! Typ sälj allt lösgodis i gör-det-själv-satser istället så man får ställa sig och koka kola varje gång man blir sugen! Då skulle nog fler ta och gnaga på en morot istället!
    Ja precis haha
    Ta patent på allt godis
    Jag hade nog slutat iaf
  • Knasiga morsan

Hmm.. Där ser man.. Lustigt.. Jag ska nämligen börja nu i några dagar att gå på 10mg TVÅ gånger om dagen.. Sedan ska jag gå över till 15mg TVÅ gånger om dagen..

Efter en dag med Reductil har jag tappat 1 kg!!

(min läkare sa att jag skulle väga mig varje dag för att få koll på det hela.. )

• Knasiga morsan

zleepy : haha, jag håller helt och fullt med dig!! Godis och andra onyttigheter är såå tillgängliga..

Svar på tråden Reductil