• Tindra02

Reductil

Någon som äter/ätit Reductil?
    Funkar/funkade det på er?
    Hur mådde/mår ni?
    Hur länge har/hade ni ätit det?

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-06 12:32
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m46154816.html

Här är länken till vikt-tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 16:18
    www.markazits.com/diet/bmi.php

Här en länk om man vill räkna sitt BMI

www.fass.se/LIF/home/index.jsp

Här kan ni oxå gå in och läsa om Reductil.
  • Svar på tråden Reductil
  • Tina B

För många år sedan testade jag det ett tag med 0 resultat
    Kanske att det fungerar om problemet är att man alltid är hungrig och äter för mycket mat? (det var inte maten i sig som var mitt problem)

• Tindra02
    Tina B skrev 2009-05-28 08:52:19 följande:
    För många år sedan testade jag det ett tag med 0 resultat Kanske att det fungerar om problemet är att man alltid är hungrig och äter för mycket mat? (det var inte maten i sig som var mitt problem)
    Ok.
    Trist
    Har du testat nått annat efter det?
  • Tindra02

"puff"

• Tina B

Nej, inga fler mediciner. Jag körde Xtravaganza ett tag och gick ner mycket ... men tyvärr har jag gått upp allt igen *suck*

• Tindra02
    Tina B skrev 2009-05-28 12:56:27 följande:
    Nej, inga fler mediciner. Jag körde Xtravaganza ett tag och gick ner mycket ... men tyvärr har jag gått upp allt igen *suck*
    Åh vad trist
    Hejjar på dig
  • Turvann

Har ätit i 5 veckor nu och har tappat ett kilo/vecka igenomsnitt.
    För mig har jag aldrig haft problem med hungerkänslor, men där i mot ett "jävla sötsug" Detta försvann efter bara ett par dagar.
    En biverkning som jag har fått är att kah är hemskt yr i huvudet. har lågt blodtryck i vanliga fall och det har blivit något.
    En annan biverkning (om man nu skall kalla det så) är att jag är så pigg. har alltid haft ett behov att sova minst8 timmar och nu klara jag mig på 6. helt otroligt

• Tindra02
    Turvann skrev 2009-05-31 22:51:56 följande:
    Har ätit i 5 veckor nu och har tappat ett kilo/vecka igenomsnitt.För mig har jag aldrig haft problem med hungerkänslor, men där i mot ett "jävla sötsug" Detta försvann efter bara ett par dagar.En biverkning som jag har fått är att kah är hemskt yr i huvudet. har lågt blodtryck i vanliga fall och det har blivit något.En annan biverkning (om man nu skall kalla det så) är att jag är så pigg. har alltid haft ett behov att sova minst8 timmar och nu klara jag mig på 6. helt otroligt
    Åh va härligt
    Har du lagt om din kost något?
    Motionerar du?
  • Turvann

Jag försöker att äta med 3-4 timmars mellanrum kan alltså bara vara en frukt eller så i mellan luch och middag. halva talriken är grönsaker och 1/4 del är protein och 1/4 kolhydrater.
    mortionerar nästan inget då jag är ensamstående och jobbar heltid och därför inte orkar eller får tiden att räcka till. Försöker där i mot komma ut på långpromenad på helgerna.
    Skall du börja?

• Tindra02

Jag håller på nu.
    5e dagen idag
    Hur mycket tabletter fick du utskrivet?
    Jag fick för 3 mån sen skulle jag till dr igen.
    Ska kolla mitt blodtryck nu i juni oxå.
    Tänkte jag skulle försöka låta bli och väga mig i 3 mån för att sen får resultatet hos dr

• Turvann

Jag fick först en provmånad och sedan 1000 tabletter nästa gång.
    jag är och kollar mitt blodtryck var 14 dag och skall göra det de tre första månaderna. efter det skall jag dit var tredje vecka. passar på att väga mig samtidigt då så det blir på samma våg varje gång.
    Lycka till och jag tror det kan vara bra att vänta att väga sig som du skall, efter som vi alla är olika med hur man går ner. Vissa händer det inget de första veckorna och sedan börjar men rasa och det är ju inte så jättekul om man väger sig efter en vecka och inget resultat syns.
    Lycka till en en gång. vi komer att fixa detta

Svar på tråden Reductil