• zleepy

Reductil

Ska också försöka få reductil av min läkare, var där i veckan för annat och nämnde det som hastigast, men eftersom man bara har 15 min på sig så skulle jag boka en ny tid för att diskutera just detta. Men såg ovanför att det inte gick att kombinera med Citalopram, är det någon som vet hur det funkar med Fluoxetin? Läkaren vet iofs att jag äter det så då borde han ju ha sagt nej på en gång tycker man..

• zleepy
    Turvann skrev 2009-06-06 16:49:57 följande:
    är Fluoxetin mot deprition? I så fall får de inte kompineras.
    Ja det är mot depression. Men borde inte läkaren ha sagt ifrån direkt från början istället för att säga åt mig att boka en ny tid?
  • zleepy
    Turvann skrev 2009-06-08 22:37:27 följande:
    ja det kan man tycka. kanske han ville kolla om du var redo för en ner trappning?
    Ahh det har du kanske rätt i. Då kommer ju frågan om jag är det. Men om R tidigare har använts mot depression kanske man klarar sig på bara dem. Får boka en tid och höra vad han säger!
  • zleepy
    Turvann skrev 2009-06-10 09:31:32 följande:
    jag håller tummarna för dig!!!
    Tack! Hoppas verkligen jag kommer kunna få börja med dem.
  • zleepy

Nu har jag också fått R utskrivet! Ska åka och hämta det lite senare och ta första tabletten imorron bitti. *nervös* Hoppas jag inte får en massa knepiga biverkningar bara..

• zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-26 15:17:30 följande:
    Kommer säckert gå jättebra Lycka till!!!
    Tack så mycket! Håller tummarna!
    smarties skrev 2009-06-26 15:22:15 följande:
    Det kommer säkert gå bra, kom ihåg att dricka ordentligt med vatten bara :)
    Aah får försöka komma ihåg det, är inte jättebra på att dricka vatten annars, men borde ju bli lite lättare nu när det är så himla varmt ute!
  • zleepy
    smarties skrev 2009-06-27 17:12:45 följande:
    Jag är jättedålig på att dricka vatten, jag måste tvinga mig själv att komma ihåg även på R.. :)
    Mm så lär det nog bli för mig med. Tog första imorse och har inte varit särskilt törstig alls. :)
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-28 13:22:07 följande:
    Hur går det för er? Jag va på stan igår och skulle köpa mig nått snyggt Kändes ju som man gått ner, då mina kläder hemma är lite stora. Men nädå, samma str fick jag ta men hitta inget ändå Men men, jag är ju inte överdrivet duktig heller...
    Vaknade imorse och var för en gångs skull inte dödshungrig som jag brukar vara när jag vaknar..!! Fick ett otroligt hopp om att jag äntligen hade hittat nåt som funkade.. Efter att ha legat i sängen o gosat me misse lite gick jag upp och åt frukost då ja började bli hungrig. Hade dock glömt köpa hem yoghurt igår så det blev bara en halv tallrik. Sen tre timmar senare var jag urhungrig igen, så antingen beror det på att ja åt för lite frukost eller så hoppas jag på för mycket.

Trist att du fortfarande fick ta samma strl.. :( Hade ju vart väldigt peppande om man kunde köpa en strl mindre.. Men det kommer nog snart!
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-28 15:03:07 följande:
    Äter du bara fil till frukost? Va skönt det måste vara att det märks att det hjälper Ja det va riktigt trist med kläderna Men men, det är bara att fortsätta
    I vanliga fall äter ja havregrynsgröt, men nu när det är så varmt så kändes det inte bra att äta varmt på morgonen så då fick det bli fil och flingor istället.

Jo, men jag tror det bara var på morgonen, för resten av dagen har jag nog varit lika hungrig som vanligt. Men lite är ju bättre än inget!

Ja verkligen! Du har inte vägt eller mätt dig alls sen du började va?
  • zleepy
    Tindra02 skrev 2009-06-28 21:39:47 följande:
    Nä ingenting Lite knäpp jag är Jaha ok, fil är gott nu när det är så varmt... Jag tycker jag börjar få tillbaka mitt sug på kvällarna Är väl för man äter så dåligt under dagen, går ju inte i denna värmen...
    Inte knäpp alls, skulle jag också gärna göra, för att få en ordentlig överraskning sen. Men jag är alldeles för otålig för det så jag vägde mig imorse.. Men gått ner 0,6 kg sen i fredags! Såå skönt, har sakta krypit uppåt den senaste tiden, lite för mycket glass och sånt. Hoppades på att åtminstone stannat av i ökningen, trodde inte att jag skulle gått ner redan. Nu får jag bara kämpa vidare för att det ska fortsätta neråt!
    Mm, jobbigt med sug på kvällarna, hade jag också igår, men då satte ja i mig massa morotsstavar o tonvis med vatten..
Svar på tråden Reductil