• Evangeline72

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Vore kul om vi kunde följas åt. Jag har 17 kg som ska bort.....började idag med viktväktarna men kör hemifrån eftersom jag har lite material redan och inte hinner gå på möten.

Häng på!

Beach 2009, here we come ;)

• Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
  • blekinge

Jag hänger på! Jag har precis rensat ut allt onyttigt i köket och kör igång med VV i morgon. Jag vill bli av med 17-20 kg. Jag kör också hemifrån eftersom jag har varit medlem tidigare.

• lilla hej

Jag hänger gärna med här. Har visserligen varit igång ett tag men lite peppning och stöttning behövs alltid Har ca 18 kg kvar

Älskade unge
  • blekinge

Kul! Då har vi alla 3 lika mycket att gå ner

• lilla hej

Usch, har fuskat så mycket på senaste så jag stått stilla
    Behöver en spark i röven

Älskade unge
  • Humlansbebis

Hej...

Hänger gärna på här. Har 8-10 kilo som jag borde tappa snarast och startar viktväkta här hemma idag.

Någon som har en aktuell pointsguide som vet hur "dyr" turkisk/grekisk yoghurt är?

• Evangeline72

Jag brukar titta kort där jag är klädd i baddräkt. Det räcker för att jag ska sluta fuska=)

Jag ska kolla upp grekisk youghurt om en stund. Har en guide nere i lådan men matar bebis just nu=)

• lilla hej

Vanlig 10% turk yoghurt 3 msk 1,5 p
    3,5 % turk yoghurt 3 msk 0,5 p

Älskade unge
  • lilla hej
    Evangeline72:
    Kanske borde sätta upp lite foto på en hur man såg ut innan för att få lite motivation Gick upp nästan 27 kg när jag väntade mitt barn o har 3 kg kvar av dem sen har jag lite extrakilo också som ska bort!
    Älskade unge
  • Tudde

Här hänger jag gärna med!! Har varit med några veckor nu men har av någon anledning hamnat på en platå. HAr stått still nu ett par veckor och pendlat lite upp och ner med 0,3-0,4 hg. Är så trött på att inget händer nu. Har totalt 14 kg till attt gå ner. Gifter mig om 10 veckor och vill gå ner så mycket som möjligt tills dess. Ska låna en väns klänning.. men kommer inte riktigt i den ännu.. så jag MÅSTE verkligen göra detta!!!

Hjälp mig tjejer.. peppa mig!!

Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)