• Evangeline72

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Vore kul om vi kunde följas åt. Jag har 17 kg som ska bort.....började idag med viktväktarna men kör hemifrån eftersom jag har lite material redan och inte hinner gå på möten.

Häng på!

Beach 2009, here we come ;)

• Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
  • Tant Green

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -0,1 / Tot:7,5 kg / Nu:74,3 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,7 kg /Tot: 12,5 kg /Nu: 78,5 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg/Veckans -0,7 kg/Totalt -0,7 kg/Nu: 70,3 kg/ Målvikt 62

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

*Villemol : Startvikt 79 kg - målvikt 65

*Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -0,4 / Tot: -3,7 / Nu: 85 / Målvikt 64 kg

* Skruttis1979: Startvikt 71,4 kg/ Målvikt: 60 kg/

* FruLidgren: startvikt 98kg/ målvikt: 63kg

Jag hade ju hoppats på ett lite bättre resultat än -0,4 kg idag för jag tycker jag har skött mig, men kroppen var väl chockad efter de -3,3 förra veckan och kämpar hårt för att få behålla sina kilon Hoppas det blir lite mer normala siffror nästa vecka.

• Ett två tre
    Tar bort mig från listan. Lycka till allihop!

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -0,1 / Tot:7,5 kg / Nu:74,3 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,7 kg /Tot: 12,5 kg /Nu: 78,5 kg - Målvikt 61 kg-

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg/Veckans -0,7 kg/Totalt -0,7 kg/Nu: 70,3 kg/ Målvikt 62

*Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -0,4 / Tot: -3,7 / Nu: 85 / Målvikt 64 kg

* FruLidgren: startvikt 98kg/ målvikt: 63kg
    Mons 24 april 2008
  • johannaerika

Hej!

Får jag vara med? Lite sent ute eftersom ni kört ett bra tag - men jag måste peppas annars kommer det här aldrig gå för mig!
    Är det någon mer som ska eller som redan kör POWERSTART?
    tänkte börja med det, vet dock inte under hur många veckor?

Tacksam för svar om jag kan hänga på!
    / Johanna

• lilla hej
    johannaerika skrev 2009-04-23 09:18:22 följande:
    Hej! Får jag vara med? Lite sent ute eftersom ni kört ett bra tag - men jag måste peppas annars kommer det här aldrig gå för mig! Är det någon mer som ska eller som redan kör POWERSTART? tänkte börja med det, vet dock inte under hur många veckor? Tacksam för svar om jag kan hänga på! / Johanna
    Välkommen! Fick powerstart när jag började på VV men inte kört strikt Tror det håller på i 4 veckor.

Hur går det för er andra?
    Själv går det så där. Ätit lite onyttigt i början på veckan men blev lite kass i magen igår efter min loppas magsjuka så igår fick jag inte i mig mycket. Sen ska vi på en massa kalas i helgen om nu vi blir friska  i tid...
    Älskade unge
  • johannaerika

Hur går det hela till?
    Väger ni er en dag i veckan och sen skriver ni in det här i tråden? Eller är det någon som "ansvarar" för tråden och skriver in allas vikter?

Min startvikt: 72 kg
    Målvikt: 60 kg

• Evangeline72

Det har egentligen gått åt skogen men jag har ju ätit mindre än vanligt i alla fall=) Så vågen visar på minus 1 vilket jag är mäkta förvånad och glad över!

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg /Veckans:-1/Tot:-1/Nu 86.1/- Målvikt 70 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg - Målvikt 62

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

* Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -3,3 / Tot: -3,3 / Nu: 85,4 / Målvikt 64 kg

• Evangeline72

Tanken är att var och en skriver in sina vikter, annars blir det för jobbigt=) En gång i veckan väger vi oss, jag har valt måndagar men det är valfritt eftersom vissa kanske går i viktväktarklass och väger sig andra dagar=)

• lilla hej
    Evangeline72:
    Grattis! 1 kg är inte fy skam! Keep up the good work!
    Älskade unge
  • blekinge

Hej,

Jag väntar med att väga mig till måndag i nästa vecka. Jag började jobba i måndags och körde inte igång med Viktväktarna förrän då. Jag tycker det går lättare när jag jobbar att ha lite struktur på matintaget. Så det har känts bra de 4 första dagarna....även om det har slunkit ner någon torr kaka så har jag ändå klarat dagarna på mina points.

• Tant Green

Igår var ingen rolig dag, eller det var ju roligt, men det var pizza & öl-kväll på jobbet och det kräver mycket uppoffringar under resten av veckan Så idag är jag rätt hungrig...

Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)