• Evangeline72

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Vore kul om vi kunde följas åt. Jag har 17 kg som ska bort.....började idag med viktväktarna men kör hemifrån eftersom jag har lite material redan och inte hinner gå på möten.

Häng på!

Beach 2009, here we come ;)

• Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
  • Tant Green

lilla hej skrev 2009-04-24 18:21:55 följande:

Sudd:Pizza är gott! Tur man inte äter det så ofta
    Ja, det är värt det ibland, men inte så ofta eftersom man gör av med minst 2 dagars points på 1 dag Himla trist resten av veckan...

Idag köpte jag mitt livs första par löparskor Tyvärr antar jag att inte hjälper att bara köpa dem, så jag måste väl använda dem också... på söndag hoppas jag att det ska bli en liten tur.
  • FruLidgren

Idag blev en väldigt konstig dag. En bra frukost men sen spårade det ur totalt, två latte på kafé, två snabba mackor och sen hämtmat från kinarestaurangen. Men jag gick iaf 8,9 km i det fina vädret

Elias 051026 Dante 081209
  • Tudde

Hoppas ni kommer få en underbar helg nu tjejer i det fina vädret! Som gjort för trädgårdsarbete och långa promenixer :) Jag är super´nöjd med mitt resultat denna veckan.. Lyckades knipa åt mig både min tredje guldstjärna och 10%-nyckelringen på en gång *stolt*

Många minus i listan denna veckan! Härligt tjejer! :)

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg /Veckans:-1/Tot:-1/Nu 86.1/- Målvikt 70 kg

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -1,8 / Tot: 9,3 kg / Nu:72,5 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,7 kg /Tot: 12,5 kg /Nu: 78,5 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg - Målvikt 62

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

*Villemol : Startvikt 79 kg - målvikt 65

* Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -3,3 / Tot: -3,3 / Nu: 85,4 / Målvikt 64 kg

* Skruttis1979: Startvikt 71,4 kg/ Målvikt: 60 kg/

Tess & Dennis - Engla -06 Wilma -08
  • Evangeline72

Va duktiga vi är allihop=) Även om vi kanske inte klarar oss 100 % alla dagar (vissa kanske gör det, då är jag väldigt impad) så går vi ändå ner!!

Men idag blir det en jobbig dag, vi ska iväg på lunch hos kompisar som bor vid havet. Och de är duktiga på mat, jag lovar! Och kakor......

Får väl ta lite mindre än vanligt bara ;)

Ha en trevlig dag i solen nu allihop!

• HKK

Hej!

Skulle gärna hänga på den här tråden. Har varit med i vv tidigare, o gick ner jättebra. Gick upp jättebra i samband med att jag började jobba och ännu mer med graviditeten, så nu är det ner igen som gäller !

Jag går inte på några möten, men väger mig en gång i veckan och fyller i checklistan och, ni vet, försöker vara duktig...

Startvikt 80,5kg, i måndags 79,7kg, målvikt 70kg

• Skruttis1979

Jag ska ha lite fest här ikväll och har varit jätteduktig hela veckan med att äta bra och dessutom spara några points tills ikväll. (går efter gamla systemet, vet inte om man får göra så numera). Så ikväll ska jag dricka ett par öl och äta godis!! Längtar!!
    men jag ställde mig på vågen igår morse bara för att se... startvikten jag hade var 71,4 och igår vägde jag 69!!! Helt paff! vågen kommer nog stå på mer på måndag morgon, iom allt gott ikväll, men va fasen, EN kväll denna vecka får jag unna mig. :) Peppad iaf att fortsätta!!

Elma är världens centrum
  • lilla hej
    Skruttis1979:
    Jovisst får man fortfarande spara!!
    Vad kul att vågen stod på mindre, tror att den håller sig där trots godis och öl ikväll!
    Ha så kul!

HKK:

Välkommen!

Tudde:
    Grattis till 10% och stjärna! Lyckades också knipa en stjärna i måndags! 2,5 kg till nästa stjärna för mig nu!
    Älskade unge
  • Tant Green

Idag har jag i alla fall provat mina nya löparskor även om det blev ungefär 15 minuter löpning och 45 minuter (rask) promenad. Men någonstans måste man ju börja Och varmt var det...

• HKK

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg /Veckans:-1/Tot:-1/Nu 86.1/- Målvikt 70 kg

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -1,8 / Tot: 9,3 kg / Nu:72,5 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,7 kg /Tot: 12,5 kg /Nu: 78,5 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg - Målvikt 62

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

*Villemol : Startvikt 79 kg - målvikt 65

* Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -3,3 / Tot: -3,3 / Nu: 85,4 / Målvikt 64 kg

* Skruttis1979: Startvikt 71,4 kg/ Målvikt: 60 kg/

*HKK: Startvikt 80,5kg/Veckans: -0,8kg/Tot: -0,8kg/Nu 79,7kg/Mål 70kg

Sådär, nu ser det lite prydligare ut. Har ätit hemmagjord, pointsvänlig, pizza ikväll. Min bit med skinka, 0-pointsgrönsaker och 17% ost, makens med salami och mozzarella !

Finns det något senaste nytt från vv, jag som inte varit där på ett tag? Tyckte jag såg i någon reklam att de nu har fler sorters mat med "Ät så mycket du vill för x antal points"... Nu ska jag iaf äta lite sorbet (Kaktus, bara 1 point/dl )!

Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)