• Evangeline72

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Vore kul om vi kunde följas åt. Jag har 17 kg som ska bort.....började idag med viktväktarna men kör hemifrån eftersom jag har lite material redan och inte hinner gå på möten.

Häng på!

Beach 2009, here we come ;)

• Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
  • Evangeline72

Haha här läggs inte ut några bilder=) Inte före-bilder i alla fall. Så kul ska folk inte få ha det ;)

Ja nu får vi allt hjälpas åt!

Mitt tips är en lista där vi fyller i vad vi väger idag och vår målvikt. Sedan fyller vi i för varje vecka hur mycket vi väger då. Förhoppningsvis har vi gått ner=)

Jag börja med mig själv, sedan fyller ni i er på listan om ni vill! Ska vi försöka skriva in varje måndag vad vi väger? Lätt att komma ihåg=)

Startvikt är vad vi väger idag alternativt om ni visste vad ni vägde i måndags=)

* Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

* Tudde:

* lilla hej:

*blekinge:

* Humlansbebis:

• lilla hej

* Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

* Tudde:

* lilla hej: Startvikt 79,2 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge:

* Humlansbebis

Hur har det gått idag tjejer?
    Här har det gått ganska bra. Har sötsug som bara den men är lite peppad då jag gått samman med 2 andra tjejer i en tävling, Först ner 6 kg till midsommar bjuder de andra på middag ute
    Jag ska INTE förlora

Älskade unge
  • Humlansbebis

Avvaktar med att fylla i min vikt, för jag äger inte själv en våg. Vägde mig när jag besökte mamma o pappa i påsk, men man vill ju använda samma våg varje vecka, så det inte diffar på några dyrbara hekton

Idag har det gått fint här hos oss, jag har fått med mig maken oxå i min points-räkning. Skriver in vad jag ätit hittills, så kanske ni andra kan göra det också, alltid kan man väl få några tips...

Frukost: Havregrynsgröt med en liten klick sylt,1 knäckebröd med keso, 1 skinkskiva och tomat. Vatten. Totalt 3,5 points.

Mellis: frukt, vatten

Lunch: Lättfil med rivet äpple och kanel. 2 knäckebröd med keso, 2 skinkskivor och tomat (min nya favvo!), vatten Totalt: 3,5 points

Mellis: frukt, vatten

Middag: 150 g laxfilé, ½ tsk olja, zuchini, purjolök, broccoli, gul paprika, dill och kryddor i foliepaket som lagades i ugnen, samt kokt potatis. Vatten.Totalt: 6,5 points.

Summa: 13,5 points. Det blir råd till kvällsfika!!!

Hur gör ni för att få i er tillräckligt med vatten??? Jag kämpar och kämpar, men har hittills bara lyckats få i mig kanske 6 glas. Pinkar gör man ju som en tok!

• lilla hej

Jag bryr mig inte så mycket att få i mig en viss mängd vatten, dricker när jag är törstig o lite småhungrig...

Älskade unge
  • blekinge

Vägde mig i morse och trodde inte att det var riktigt så illa som det är. 1 kg från 100 är läskigt mycket.... Så det är hårdhandskarna som gäller. Jag är 177 cm lång och vägde 79 kg mellan barnen. Då trivdes jag ganska bra med mig själv. Så nu ska jag dit igen. På måndag börjar jag dessutom att jobba och då kommer jag inte att kunna gå och rota i köksskåpen längre.

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

* Tudde:

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

* Humlansbebis

• Tudde

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

* Tudde: Startvikt: 81,8 kg / Totalt ner: 7,4 kg / Vikt nu: 74,4 kg / Målvikt 62 kg

* Humlansbebis

Hoppas det var okej att jag fyllde i lite. För jag har varit med några veckor redan.
    Jag har också torsdagar som vägdag och inte måndagar. så ni vet :) Idag är det dags för vägning. Men tror det har stått stilla eller kanske till och med upp lite lite :( Har tränat som en tok, ätit bra men det går ändå på fel håll..

• lilla hej
    Tudde:
    Jag har också varit igång med VV ett tag, har gått ner 11,8 kg sedan jag började där... Skrev dock aktuell vikt Men du gör så klart som du vill
    Älskade unge
  • Ett två tre

Hej! Jag började i tisdags - igen - och hänger gärna med er här {#lang_emotions_smile} Jag har 20 envisa kilon som ska bort! Kör oxå hemifrån.

Jag väger nu nästan 85 kg och vill ned till 65 kg. Jag är 1,65 lång.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

* Tudde: Startvikt: 81,8 kg / Totalt ner: 7,4 kg / Vikt nu: 74,4 kg / Målvikt 62 kg

* Humlansbebis

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

Mons 2008
  • blekinge

Jag har alltid haft fredagen som vägdag och kommer att fortsätta med det.....även om det inte kommer att göra så många hg till i morgon.

• Villemol

Hej Hej, får jag hänga på här?
    Gick ner 17 kg med VV för ett antal år sedam men efter 2 barn och mycket småätande är jag tillbaks där allt började ....
    Kommer köra hemifrån så gott jag kan .

♥~~♥ Ludvig och Jack ♥~~♥
Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)