• Evangeline72

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Vore kul om vi kunde följas åt. Jag har 17 kg som ska bort.....började idag med viktväktarna men kör hemifrån eftersom jag har lite material redan och inte hinner gå på möten.

Häng på!

Beach 2009, here we come ;)

• Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
  • Villemol

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

*Tudde: Startvikt: 81,8 kg / Totalt ner: 7,4 kg / Vikt nu: 74,4 kg / Målvikt 62 kg

*lilla hej: Startvikt 79,2 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

*Villemol : Startvikt 79 kg - målvikt 65

♥~~♥ Ludvig och Jack ♥~~♥
  • lilla hej

Oh vi börjar bli många...
    Kul att vi är ett par stycken!

Älskade unge
  • Tudde

Ändrar listan så jag blir som alla andra vad gäller starttid :)

*Tudde: Startvikt: 74,4 kg - Målvikt 60 kg

*Humlansbebis

• lilla hej
    Tudde:
    Nä, ändra inte för min skull...
    Det får gärna stå som innan
    Älskade unge
  • Tudde

Ska vi skriva veckans viktnedgång sen eller? Jag gör ett förslag så får ni ändra om ni vill :)
    Startvikten / Veckans -/+ / Total viktnedgång / nuvarande vikt / målvikt

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -0,1 / Tot:7,5 kg / Nu:74,3 / Målvikt 60 kg

*Humlansbebis

• Evangeline72

Ja veckans viktnedgång är ju intressant=) Jag återkommer på måndag med mitt resultat. Vi behöver ju inte ha samma dag vi skriver in vikten, huvudsaken är att vi går ner ihop=)

Jag önskar er alla en trevlig helg!

Och ett tips om ni är sugna på bullar eller kakor,,,köp kanelknäcke och ät ett sådant. Smakar nästan som kanelbulle och innehåller 1 point bara!

• Tant Green

Jag började på VV förra veckan så jag har hunnit väga mig en gång. Förra våren gick jag ner 16 kg med VV, sen dess har jag gått upp *hrmmmm*11 kg igen ... men när jag hade gått ner så slängde jag alla kläder som var för stora och köpte nya lagom stora vår/sommarkläder som jag nu förstås inte kommer i Alltså måste jag gå ner minst 10 innan det blir så varmt att jag svettas ihjäl i mina vinterkläder

Just nu är mitt problem att jag dras med en envis förkylning sedan snart 5 veckor så jag orkar inte röra mig något. Annars föredrar jag att äta mycket och motionera mycket, framför att "banta". Men vilken vecka som helst nu ska jag väl bli frisk...

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -0,1 / Tot:7,5 kg / Nu:74,3 / Målvikt 60 kg

*Humlansbebis

* Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -3,3 / Tot: -3,3 / Nu: 85,4 / Målvikt 64 kg

• lilla hej

Återkommer på måndag kväll med min veckans. Invägning på VV måndagkvällar gäller för min del

Sötsuget är min fälla. I helgen ska vi inget speciellt mer än att ha kalas för dottern så lite tårta kommer att slinka ner.

Älskade unge
  • Tudde
    Tant Green skrev 2009-04-17 08:34:58 följande:
    Jag började på VV förra veckan så jag har hunnit väga mig en gång. Förra våren gick jag ner 16 kg med VV, sen dess har jag gått upp *hrmmmm*11 kg igen ... men när jag hade gått ner så slängde jag alla kläder som var för stora och köpte nya lagom stora vår/sommarkläder som jag nu förstås inte kommer i Alltså måste jag gå ner minst 10 innan det blir så varmt att jag svettas ihjäl i mina vinterkläder Just nu är mitt problem att jag dras med en envis förkylning sedan snart 5 veckor så jag orkar inte röra mig något. Annars föredrar jag att äta mycket och motionera mycket, framför att "banta". Men vilken vecka som helst nu ska jag väl bli frisk...
    Men gud vad härligt med minus 3,3 första veckan!! Grattis! Keep up the good work!
  • Ett två tre

Skäms {#lang_emotions_embarassed} Var ute med mammagruppen i det härliga vädret och alla köpte glass och jag kunde inte heller låta bli. Två stora kulor! Blir extra träning ikväll och inget gott alls i helgen {#lang_emotions_frown} Så jäkla svag...

Mons 24 april 2008
Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)