Inlägg från: Ett två tre |Visa alla inlägg
  • Ett två tre

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Hej! Jag började i tisdags - igen - och hänger gärna med er här {#lang_emotions_smile} Jag har 20 envisa kilon som ska bort! Kör oxå hemifrån.

Jag väger nu nästan 85 kg och vill ned till 65 kg. Jag är 1,65 lång.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

* Tudde: Startvikt: 81,8 kg / Totalt ner: 7,4 kg / Vikt nu: 74,4 kg / Målvikt 62 kg

* lilla hej: Startvikt 79,2 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

* Humlansbebis

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

Mons 2008
  • Ett två tre

Skäms {#lang_emotions_embarassed} Var ute med mammagruppen i det härliga vädret och alla köpte glass och jag kunde inte heller låta bli. Två stora kulor! Blir extra träning ikväll och inget gott alls i helgen {#lang_emotions_frown} Så jäkla svag...

Mons 24 april 2008
  • Ett två tre
    Humlansbebis skrev 2009-04-17 16:31:14 följande:
    Ikväll blir det hårt... 3rätters med kompisgänget.... Känns som kalkat direkt, bara just för att jag denna vecka tagit tag i mitt liv och börjat räkna p:n. Hur skulle ni ha gjort? Struntat helt i det och njutit av god mat i goda vänners lag eller suttit och petat i maten och funderat på vad man möjligtvis bör äta vad det som bjuds?
    Svårt. Kanske äta av allt men inte ta två gånger i alla fall? Och bara lite lite efterrätt?

Och inte så mycket alkohol, använd pointsen på mat istället {#lang_emotions_smile}

Ha det så trevligt {#lang_emotions_cheers}
    Mons 24 april 2008
  • Ett två tre
    Tar bort mig från listan. Lycka till allihop!

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -0,1 / Tot:7,5 kg / Nu:74,3 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,7 kg /Tot: 12,5 kg /Nu: 78,5 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg/Veckans -0,7 kg/Totalt -0,7 kg/Nu: 70,3 kg/ Målvikt 62

*Villemol : Startvikt 79 kg - målvikt 65

*Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -0,4 / Tot: -3,7 / Nu: 85 / Målvikt 64 kg

* Skruttis1979: Startvikt 71,4 kg/ Målvikt: 60 kg/

* FruLidgren: startvikt 98kg/ målvikt: 63kg
    Mons 24 april 2008
Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)