Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
Jag hänger på! Jag har precis rensat ut allt onyttigt i köket och kör igång med VV i morgon. Jag vill bli av med 17-20 kg. Jag kör också hemifrån eftersom jag har varit medlem tidigare.
Jag hänger på! Jag har precis rensat ut allt onyttigt i köket och kör igång med VV i morgon. Jag vill bli av med 17-20 kg. Jag kör också hemifrån eftersom jag har varit medlem tidigare.
Kul! Då har vi alla 3 lika mycket att gå ner
Vägde mig i morse och trodde inte att det var riktigt så illa som det är. 1 kg från 100 är läskigt mycket.... Så det är hårdhandskarna som gäller. Jag är 177 cm lång och vägde 79 kg mellan barnen. Då trivdes jag ganska bra med mig själv. Så nu ska jag dit igen. På måndag börjar jag dessutom att jobba och då kommer jag inte att kunna gå och rota i köksskåpen längre.
*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -
* Tudde:
* lilla hej: Startvikt 79,2 kg - Målvikt 61 kg-
*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg
* Humlansbebis
Jag har alltid haft fredagen som vägdag och kommer att fortsätta med det.....även om det inte kommer att göra så många hg till i morgon.
Hej,
Jag väntar med att väga mig till måndag i nästa vecka. Jag började jobba i måndags och körde inte igång med Viktväktarna förrän då. Jag tycker det går lättare när jag jobbar att ha lite struktur på matintaget. Så det har känts bra de 4 första dagarna....även om det har slunkit ner någon torr kaka så har jag ändå klarat dagarna på mina points.