• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    numberone skrev 2009-03-31 13:34:42 följande:
    Här har vi en sjuk liten skrutta hemma.... 39.0 i morse och nu för en timme sen 39.3 så nu har vi skickat mormor till att shoppa mer panodil och ipren... Hoppas att den sjunker lite snart... stackarn hon är helt slut!
    hoppas det går över fort!
    3 barnsmamma
  • after eight
    numberone skrev 2009-03-31 13:34:42 följande:
    Här har vi en sjuk liten skrutta hemma.... 39.0 i morse och nu för en timme sen 39.3 så nu har vi skickat mormor till att shoppa mer panodil och ipren... Hoppas att den sjunker lite snart... stackarn hon är helt slut!
    Stackars liten! Hoppas hon repar sig snart.

Jag har förresten bara gått och väntat på att dagis ska ringa och be mig hämta Vincent, men han har väl klarat ytterligare en dag där, verkar det som.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Cia o krabaten
    Thezzizen skrev 2009-03-31 12:20:03 följande:
    Cia o krabaten skrev 2009-03-31 12:02:14 följande:
    Vi ska ha avenbok, planterade ju en radda i somras och ska fortsätta nu.... Dock har haren varit o knipsat rejält på en del plantor på den raddan..Vad satte ni?Vet du ngn sida där man kan se priser och så?
    Vi satte Aronia www.eplanta.com/art-1.asp&iPageID=39

Köpte på plantskolan...
  • numberone

Har även bokat in ny tid hos läkarn för att verkligen boka datum för snittet. Det känns skönt!

• Hannnas

Goeftermidda

Här pratas det häckar hör jag vi ska oxå sätta häck i vår nu... syrén blir det här

Ska iväg o köpa present till A imorgon med, han fyller på torsdag....han har tjatat om ett japanskt körsbärsträd i flera år nu så det får väl bli ett sånt om det inre är för dyrt...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-31 15:29:09 följande:
    GoeftermiddaHär pratas det häckar hör jag vi ska oxå sätta häck i vår nu... syrén blir det här Ska iväg o köpa present till A imorgon med, han fyller på torsdag....han har tjatat om ett japanskt körsbärsträd i flera år nu så det får väl bli ett sånt om det inre är för dyrt...
    sån vill jag med ha....fina ju!!!
    3 barnsmamma
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-03-31 15:29:09 följande:
    GoeftermiddaHär pratas det häckar hör jag vi ska oxå sätta häck i vår nu... syrén blir det här Ska iväg o köpa present till A imorgon med, han fyller på torsdag....han har tjatat om ett japanskt körsbärsträd i flera år nu så det får väl bli ett sånt om det inre är för dyrt...
    Tror det ligger rint 6-800 kr.
    Jag fick presentkort i födelsedagspresent som vi ska handla ett glanskörsbär för, typ liknande prydnadsträd
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-31 15:53:21 följande:
    sån vill jag med ha....fina ju!!!
    Jaa jättefina
    Thezzizen skrev 2009-03-31 16:02:10 följande:
    Tror det ligger rint 6-800 kr.Jag fick presentkort i födelsedagspresent som vi ska handla ett glanskörsbär för, typ liknande prydnadsträd
    oj det var dyrt får kolla vad det kostar här, tänk på att västgötaslätten=snålslätten o boråstrakten=värst får se vad de tar på blomsterlandet imorgon..

Det var i högsta laget annars... har ju eg lovat att inte köpa nåt så i den kalibern blir lite mkt... får bli en vimpel annars haha
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers

Gokväll

Ni vars barn nu använder pyjamaser, 2-delade, vart nånstans brukar ni köpa det? Går ju inte att få på Maxen en vanlig pyjamas längre, som måste knäppas, han blir tokig!!!!!!!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7