Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Pladderbebisarna Del 7

MagdaA skrev 2009-03-16 08:50:44 följande:
    önskar vi kunde göra det, men jag vet bara itne HUUUUR?! Ungen gallskriker ju om vi inte ger honom flaskan. skit att vi fått in det här mönstret, ångrar mig djupt! Får vi ett syskon kommer vi INTE hamna i samma onda cirkel.
    Hur vill ni göra då istället?
    Sitter här med tuffa nätter och ska göra ngt åt det nu.
    Tar gärna emot tips, men det lutar åt att ta skriken några nätter och sluta nattamma, men jag undrar om det räcker...

*Hejar på Lättja och hennes bebis så den kommer snart!*
  • Cia o krabaten

NO: Vad tråkigt

Jag hoppas verkligen A kan vara hemma i början med dig, för jag vet hur tungt jag tyckte det var och då var ju E 3,5!
    Vi hoppas på att bebisen är en sån där sovande typ, det finns tydligen såna har jag hört, även om jag aldrig haft en själv

• Cia o krabaten

Angiee: Kan bara instämma med AE, det är ingen lek att bygga hus!
    Skönt när det är klart, men tufft under tiden.

• Cia o krabaten

Thezz: Vi planterade i maj förra året.
    Dags att klippa ner den nu så fort frosten inte tänker komma ngt mer
    Vad funderar ni på?

• Cia o krabaten
    Thezzizen skrev 2009-03-31 12:20:03 följande:
    Cia o krabaten skrev 2009-03-31 12:02:14 följande:
    Vi ska ha avenbok, planterade ju en radda i somras och ska fortsätta nu.... Dock har haren varit o knipsat rejält på en del plantor på den raddan..Vad satte ni?Vet du ngn sida där man kan se priser och så?
    Vi satte Aronia www.eplanta.com/art-1.asp&iPageID=39

Köpte på plantskolan...
  • Cia o krabaten

Jaz: e började med 9-15 alla dagar, men hon var inyte färdig på dagis när jag hämtade 15 så vi var kvar 1h till och lekte ute.
    Då utökade jag till 16 när hon var drygt 2år så kunde jag jobba längre också.

• Cia o krabaten

Grattis Marie!
    Inte en dag för tidigt

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7