• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-31 09:29:06 följande:
    lugg blir väl jättebra...ska oxå bleka lite nu inna sommaren..
    Jo det ser lite mer "frisyr" ut... samtidigt är den ivägen när det är varmt på sommaren.. men men just nu har jag ju Tyra panna så
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-31 09:30:57 följande:
    Jo det ser lite mer "frisyr" ut... samtidigt är den ivägen när det är varmt på sommaren.. men men just nu har jag ju Tyra panna så
    fast jag har lite sneklippt lugg, så om/när den blir för lång dra jag den åt sidan
    3 barnsmamma
  • zagolik

Morrn!!!

Ny dag och ny energi! Emil sov till kl 8 Vaknade inte en enda gång,ilf inte vad vi märkte av. Kl halv 3 var jag uppe spydde men inte ens då vaknade han och kan lova det hördes!

Annat mot natten innan det!

Men han är vrölförkyld och vi som skulle träffa alla andra mammor i dag och fira att dom blivit ettåringar. Men det känns inte rätt att ta med han vrölförkyld och snorig. Hade inte jag gillat. Imorgon är det bvc med spruta mm så vi får bli hemma och vila idag så vi är okej tills i morgon *peppar,peppar*

*tänker på Lurkis*

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-31 09:34:03 följande:
    fast jag har lite sneklippt lugg, så om/när den blir för lång dra jag den åt sidan
    mm får se vad jag kommer fram till, på mig gillar jag rak lugg, men på andra är det oftast snyggast med sne som du har... ja nyllformen du vet

Nä kanske dags att packa iväg sig... ska vara där 10...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers

jadu, på mvc sa de att har man haft ett par stycken koppor bara ska de ge immunitet! SÅ jag bara hoppas de har rätt. annars lär jag åka på det.

MagdaA skrev 2009-03-30 21:23:13 följande:
    HF: fick du nått svar ang vattkoppor. 2 av mina syskonbarn har haft det 2 ggr. fick först när dom var rätt små, lindrigt då, fick sen igne nu i julas, betydligt mer.
  • Thezzizen

Sådär, sitter och läser på om häcken här. Snart dags att börja kika på plantskolorna och beställa lite..

Var ju och kikade på plisseer också, men måste j ha karln med mig för att bestämma väv, finns ju hur mkt som helst!!!!!!

Karln ska jobba över idag så det känns lite trist faktiskt...

• Cia o krabaten

Thezz: Vi planterade i maj förra året.
    Dags att klippa ner den nu så fort frosten inte tänker komma ngt mer
    Vad funderar ni på?

• Thezzizen

Cia o krabaten skrev 2009-03-31 12:02:14 följande:

Thezz: Vi planterade i maj förra året.Dags att klippa ner den nu så fort frosten inte tänker komma ngt mer Vad funderar ni på?
    Vi ska ha avenbok, planterade ju en radda i somras och ska fortsätta nu.... Dock har haren varit o knipsat rejält på en del plantor på den raddan..

Vad satte ni?

Vet du ngn sida där man kan se priser och så?
  • jazzy

Usch...hela rabatten full av kattbajs...HATAR KATTER!!!!!!!!{#lang_emotions_yell}

3 barnsmamma
  • numberone

Här har vi en sjuk liten skrutta hemma.... 39.0 i morse och nu för en timme sen 39.3 så nu har vi skickat mormor till att shoppa mer panodil och ipren... Hoppas att den sjunker lite snart... stackarn hon är helt slut!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7