Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Morrn!!!
Ny dag och ny energi! Emil sov till kl 8 Vaknade inte en enda gång,ilf inte vad vi märkte av. Kl halv 3 var jag uppe spydde men inte ens då vaknade han och kan lova det hördes!
Annat mot natten innan det!
Men han är vrölförkyld och vi som skulle träffa alla andra mammor i dag och fira att dom blivit ettåringar. Men det känns inte rätt att ta med han vrölförkyld och snorig. Hade inte jag gillat. Imorgon är det bvc med spruta mm så vi får bli hemma och vila idag så vi är okej tills i morgon *peppar,peppar*
*tänker på Lurkis*
jadu, på mvc sa de att har man haft ett par stycken koppor bara ska de ge immunitet! SÅ jag bara hoppas de har rätt. annars lär jag åka på det.
Sådär, sitter och läser på om häcken här. Snart dags att börja kika på plantskolorna och beställa lite..
Var ju och kikade på plisseer också, men måste j ha karln med mig för att bestämma väv, finns ju hur mkt som helst!!!!!!
Karln ska jobba över idag så det känns lite trist faktiskt...
Thezz: Vi planterade i maj förra året.
Dags att klippa ner den nu så fort frosten inte tänker komma ngt mer
Vad funderar ni på?
Cia o krabaten skrev 2009-03-31 12:02:14 följande:
Usch...hela rabatten full av kattbajs...HATAR KATTER!!!!!!!!
Här har vi en sjuk liten skrutta hemma.... 39.0 i morse och nu för en timme sen 39.3 så nu har vi skickat mormor till att shoppa mer panodil och ipren... Hoppas att den sjunker lite snart... stackarn hon är helt slut!