Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Har inte alls ångest när jag är borta från J, det hade jag från S läääänge!
Hejsan!
Jaha då har vi träffat läkarn och gått igenom lite olika alternativ för förlossningen. När vi diskuterat de olika alternativen så visste jag varken ut eller in så vi åkte hem utan att ha bokat tid för att fundera igenom hur vi vill göra. Jag hade egentligen 3 alternativ. Boka snitt, låta naturen ha sin gång å en vanlig förlossning eller boka snitt senast 24 juni (bf 23 juni) för att ge naturen en chans att komma igång själv och då göra en bedömning om hur jag vill göra. Men nu har vi bestämt oss för att ringa aurora-bm och säg att vi vill boka datum för snitt, det blir för mycket för oss med de andra två alternativen....
NO: Vad skönt att ni fått prata igenom det ordentligt och att ni tog er tid att fundera igenom det hela
Kickan 84 skrev 2009-03-30 20:22:08 följande:
no: Skönt att de är på er sida!
Thezz:
Satt här å surade i soffan jag med. Tårarna bara rullade.
Fan så blödig man ska vara ... andra gången tårarna rullat idag... å nu har jag sån jäkla huvudvärk .. dumt!
Skoj att det börjat nu igen så man har nått "skoj" å se på tv.
No:
Jobbigt att det blev förvirrande, men skönt att kunna fundera lite till .... å skulle ni ändrar er så finns nog chans till det med .... KRAM
no: jag är lika förvirrad som du ang snitt!
HF: fick du nått svar ang vattkoppor. 2 av mina syskonbarn har haft det 2 ggr. fick först när dom var rätt små, lindrigt då, fick sen igne nu i julas, betydligt mer.
Nä, mina sockerblommor, nu ska jag ladda kaffebryggaren och sen lägga mig för att hinna sova liiiite innan klockan ringer vid 3.45.
Jag är hemma igen ganska sent på tisdag kväll.
Ha det bra allihopa! Kram!