Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
HF:
Jordan har en del vanliga med knappar, men han gillar hellre två delat med ... Fick en som var från Linus & Lotta eller var det Lingon & Blåbär(?) .. de har internetbutik.
Och sen köpte jag från H&M med små söta apor på.. dock var den rätt liten i storlek, köpte 86 å den är rätt precis nu, å 86 är annars väldigt stort ännu.
Hanna:
Vad tänker du på då? Badrummen?
Vi har tänkt låta det bli vårt livsprojekt ... vägar å golv kan man ju lätt göra om det kostar ju inte så mycket. Det är badrummen som bör göras om först ...
Det är rätt billigt hus just nu i vårt område, brukar ligga närmare miljonen numera =( Kan hända det blir alldeles för många budgivare på detta med, å då kommer det rinna oss ur händerna ...
Ser du nått mer jag inte tänkt på? Som är stora kostnader?
Kaminen bör man ju kunna använda rätt mycket, vi har tillgång till gratis ved ...
2 delat har jag köpt på Pop & Name It....
Jaz... jag är blondie med lugg igen o nää du får inte se än
Hanna:
Ja det är ju badrummen man bör tänka på att göra om ... men vi hade ju tänkt lägga pengar på ett kök här i lägeheten ändå, så ja, det kanske kan gå jämt upp att få ett badrum klart i alla fall.
Elen ja, ja de flesta hus har det här ännu .. i alla fall de som säljs.
Tänkte man skulle kunna dra nytta mer av kaminen, å ev. byta ut systemet så småningom ... kanske luftvärmepump som vi pratade om tidigare...