Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Thezz
THEZZ: Skönt att höra att det finns någon mer som känt som jag.
Jobbigt när inte pengarna räcker till.. skit att man ska vara så beroende av dem... Hoppas att det löser sig. Kul att ni fick enbart positiva ord om L från dagis Hur länge har hon gått på dagis nu??
MAGDA: Blä för förkylning. Har just varit förkylda både jag och Fanny och nu verkar det vara P:s tur. Hoppas du snart blir bättre.
Hoppas du kryar på dig Magda!!!
LaG; hon har varit på dagis sedan i januari, förutom de två veckors sjuka vi också hunnit med.. Jo de känns b ra att hon är tillfreds och trygg där. Även om de är en del utbrott i bland vid hämtning..
Nu är det vår! Första kullen kaninungar är födda. sååååå små! Å dom låter så himla gulligt!
Nu ska jag lägga mig på sängen. natt natt!
Hejsan hoppsan!
En dag full av möten, kikar in under en kortislunch.
Gallina: Varför ska ni flytta tillbaka till lägenheten? Känns som vi måste träffas snart, jag verkar missa MASSOR i ditt liv!
Thezz: Sådana månader är INTE kul! Hoppas det löser sig.
Krya på dig Magda!
Thezz:
Här är en till som undrar hur allt ska gå ihop, speciellt när bebben kommit. Man får verkligen planera och prioritera... kanske kan ni önska er vissa saker som ni känner att ni vill köpa till bebisen.
Vi har fått dagisplats till Ellen... vecka 32 skall hon börja skolas in och innan dess så är det miljoner saker som skall göras. Synpedagog, logoped, specialpedagog ska till dagiset och gå igenom allt med dem ang. Ellens träning osv. Vi skall få ståskal gjutet till henne + förhoppningsvis en gåstol. Vi skall även få till så att E får en extra resurs som har hand om bara henne...