Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Nu sover Emil igen. 39.5 i temp. Sover Lovisa än??
hej hej! hemma en sväng på sen lunch/ombyte. ska hämta Alex på dagis strax efter 14 och åka direkt till tandläkaren. "fliken" från tandköttet lossnade i morse men dom ville ändå kika på det.
jobbat och är trööööttttt! ska iväg i kväll igen, men i morgon är jag LEDIG!!! JObbar den lör-sön + mån-tis-ons.
Nu har jag varit på stan och käkat lunch med maken. Och så passade vi på att handla varsitt par skor till barnen till, de hade ju redan fått vårskor, men jag insåg att det kunde vara bra för dem att ha ett par skor när de är ute och leker i snadlådan och så och ett par skor när vi åker iväg och de inte ska leka. Tidigare har vi bara haft ett par skor åt Isabel, men de blir ju så fula efter bara några dagar på dagis.
Kan kanske vara bra att veta att din sko har erbjudande just nu, 100 kronors rabatt om man köper två par barnskor.
Jag köpte också en cykellampa fram, min gamla hade någon snott. Nu ska jag cykla till jobbet i morgon, har jag tänkt. 35 km tur och retur.
Magda: Det är ju bra att de ändå vill titta på hans tänder.
Kickan: Jobbigt läge, hoppas verkligen att ni ändå får en plats till hösten, som ni ju har rätt till.
skor ja...tänkte titta på det i morgon. Alex har ju bara vinterskorna och gummistövlarna. Ännu är inte "vanliga" lågskor att tänka på här då det är snöigt och lerigt, men bättre att passa på medan det finns lite att välja på. Dessutom kan de va praktist att ha här i vår om man t ex bara ska in till stan och han ska åka vagn och gå där det är torrt.
zago: vi har bregott mellan, kör samma åt hela familjen. i matlagningen använder jag smör eller olja.
Hoj hoj!
Asså jag har ju haft ett par remsor som hängt i underlivet efter klippet och nu ju större och tyngre magen blir desto mer kikar den ena ut....Känns jätte läskigt! Tänk om den inte åker tillbaka sen efter bebisen kommit, ska det alltid hänga ut nåt där nere då ?! Vill inte......
9530gram & 81,2 cm
Hade J gått upp fint denna gången??