• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

NO:
    Nja ... eller upp i alla fall! Han vägde 9310gram för 5 veckor sedan. Han ligger efter i vikten nu, men ja de går ju inte upp lika mycket längre ... det tar nog ett tag för han att öka nu sa de. Han äter ju bra i alla fall å växer som han ska på längden.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • MagdaA

tillbaka från tandläkaren. Alex var hur duktig som helst. trodde inte han skulle sitta så snällt och stilla. tandläkaren fick titta å känna utan problem. det värsta var att han var tvungen att lämna den stora traktorn i väntrummet, den som han så gärna ville ta med hem...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

snö: du råkade "försvinna" från min msn när jag flyttade om lite, kan du adda mig igen? Minns inte din adress

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • numberone
    snöstjärna skrev 2009-04-02 15:50:08 följande:
    NO:Nja ... eller upp i alla fall! Han vägde 9310gram för 5 veckor sedan. Han ligger efter i vikten nu, men ja de går ju inte upp lika mycket längre ... det tar nog ett tag för han att öka nu sa de. Han äter ju bra i alla fall å växer som han ska på längden.
    Huvudsaken är ju att han inte går ner i vikt.... Ellen har äntligen börjat gå liiiiite upp 200gr på en månad, inte mycket men alltid nåt. Vi har fått extra medel till henne att blanda gröten med nu så kanske att hon tjockar till sig lite...lilla lilla fisen!
  • Honeyflowers

NO:

sorry att jag ej svarar på MSN men jag är aldrig där när du är där

nej jag kan verkligen inte fatta att vi gått mer än hälften av tiden nu, det känns så konstigt, allt har gått såå fort denna gång.

• snöstjärna

NO:

Ja han mår bra, å han ökar om än sakta. Det är huvudsaken det =))
    Han har ingen brådska ... tur han inte brås på mig i allt ;))

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Thezzizen

Snö, grattis till viktäkningen...

Skor ja, vi har bara vinterstövlar och gummistövlar just nu... men de borde väl gå att hoppa direkt till gympadojor eller? måste man ha ngt mellanting? Hittade ju fina goretexskor som skulle vara perfekta, men 700 spänn, nej tack.

Med snutta har det varit bättre, känns som en replika av förra sjukan. Nu ligger hon i sin säng iallafall. Med välling i magen o alvedon i rumpan, får se hur länge det håller. Det värsta är ju gnället blandat med massa ajajajaj och så tar hon si för öronen. Kanske får ringa vc i morrn..skulle inte förvåna mig om hon dragit på sig nya infl.

• Hannnas

Morron

Guuud vilken lång dag det var igår, men maken blev iaf firad, köpte en flagga o hissade, blåste lite hjärtballonger o bakade en tårta

M sover här än Han vaknade kvart över 4 imorse, han hatar att ha kiss i blöjjan... men peppar peppar fick A honom att somna om ... hmm man ska inte säga för mkt för nu hör jag knorrande, får väl se om han kommer ut med en kudde under ena armen o nallen under andra

Thezz... hur mår gummis idag??

NO... kan de inte ta bort det där sen efter nästa förlossning? Låter ju obehagligt...

2007... nja vi har inte börjat nåt på trädgården än, det är ju eg först denna vecka man kan se den nu när snön är borta men planer finns..

Zago... smör??? finns det så mkt att välja på? *blåst* på mackor använder vi bregott (är väl nästan det enda smör som finns till mackor, allt annat är ju nästan uteslutande margariner)... flytande smör i matlagning och även vanligt hårt smör i mos o sånt... använder sällan margarin överlag, det är i vissa bakmoment där man inte vill ha kakan el degen för "tung" jag använder margarin.. som i bulldeg (men smör emellan såklart )

Snö.... gott att J går upp iaf! han får lägga på ett kol nu för nu ligger ju t o m M före honom fast J är längre! men rätt håll helt klart o det viktiga är ju ändå att han går upp o har aptit o mår bra, det mesta annat reder sig med tiden

Angiee... grattis igen!

Kick... löste det sig med kommunen? ringde du?

Magda... ja tandis var ni hos ja, vad sa de? skönt att det gick bra trots att han fick lämna traktorn i väntrummet

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

gomorron,

har fått sova till tio i sju iaf, efter en rel lugn natt. Hon har sovit mestadels inne hoss oss... alvedon o välling vid halv fem. Så nu har hon morrontemp på 38,4 med alvedon.. En del ajajaj har det varit inatt också....

Vet inte hur ja ska göra, om ja ska ringa vc o höra kanske... om inte annat för att boka koll nästa vecka efter förra gången..

Hanna, vad sött med hjärteballonger! vart hittar man såna...?

magda, vad sa de?

kicka, fick du ngn klarhet i det hela?

• Hannnas

thezz... finns nog på många ställen men dessa köpte jag på ica ... när ska du iväg o kolla bebbsens läge idag? hur känns det som han ligger?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7