• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007

Godmorgon!!!

Hanna: Har ni börjat handla till trädgården, kul, ska vi också börja göra snart. har bott i vårt hus ii 4 år men inga plantor är inköpta ännu. Vi har nöjt oss med gräsmatta och altan, men i år ska vi lägga sten och fixa till lite land så det ska nog bli fint.

Thezzizen: Tråkigt att hon har feber. Alltid jobbigt när dom små inte mår bra.

Wilma ville inte åka till dagis idag, vilket är väldigt ovanligt, Men igår var hon hos sin mormor och morfar och när jag sa att vi skulle till dagis imorse så ville hon till morfar istället, lite gulligt.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-02 07:36:58 följande:
    Hanna, ooops lite fel där. 81 lång är hon. inte 91... så hon är en kortis med litet huvud... hmm, skulle ju behöva ta oss te apotek o affär idag iaf...
    oki lite mer som M då litet huvud??

mm jag håller på o städar här, bara väääntar på att lämna M på dagis (hemskt jag vet) men jag ska baka tårta o köpa flagga+vimpel idag... har mkt att fixa med innan lite kalas i eftermiddag *ännu mer trött*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

hanna, ja hon har 46 i hattmått... nä vi ska gå o se om vi kan få i oss lite frukost, sen måste jag väl slå en pling till dagis..

• after eight

Morrn!

Två nätter i rad som lillpajsaren har sovit hela natten. Det är nästan så jag är lite orolig när jag smyger upp vid sex och han fortfarande inte säger pip. Men men, än är det för tidigt att kalla det en trend.

Lättja: Har lilleman fått något namn? Eller vad funderar ni på för några?

Hanna och 2007: Vad mysigt det låter med att plantera växter i trädgården. Det dröjer nog nåt år innan vi är där.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Thezzizen

After, ja man är ju aldrig nöjd . hade precis samma känsla på snutta i morse...

2007, ja inge skoj alls, fast ja måste ju säga att jag föredrar feber framför snor o kräks o grejer...

Lättja, jag är också nyfiken på namn! satt själv o försökte knåpa namn igår...

• Hannnas

Thez... ja det var inget gigantmått på mössan men normalt väl? vet inte vad tjejjer "förväntas" ha på 18mån..

Tycker du är taskig Lättja som inte avslöjar nåt namn {#lang_emotions_tongue_out}

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, hon ligger en kurva under på mössan...

nu är vi uppe i 38,8 här iaf men hon är ovanligt pigg för det så vi kanske klarar oss vakna till efter lunch iaf..

bolibompa är en hederlig vilopaus här nu ...

• Thezzizen

Hmm, glöm det där... nu sover hon tydligen bredvid mig här... så man känner sina barn

Typiskt att hon ska vara sjuk när jag måste ta mig in till bm i morrn, just nu har det bökat som attan i morse så jag tror bebisen inte riktigt hller sig med huvudet rakt ner hela tiden..

Jag köpte ju vändbara kläder (randigt /enfärgat) till L o bebisen som matchaar. Sitter nu o funderar på mössor. Ska man ha randig till lovisa o enfärgat till bebisen eller bara enfärgade . DÅ blir det samma färg på dem iof..

• Kickan 84

goddag.

har första träffen med handledaren på uppsatsen i eftermiddag och har blivit förkyld som ett as, tung i skallen och allt möjligt. dessutom har jag ryktesvägen fått höra att dagisplatserna för hösten är utdelade och vi har inte fått veta något så jag funderar på att åka på kommunen och vrida nacken av en kärring, för eftersom vi har fått förtur enligt barnhälsovården så ska vi ju hamna först i kön, men det verkar inte ha blivit så. fan jag blir så trött.

• snöstjärna

Gomorron tjejer .. eller goförmiddag.

Idag ska vi till BVC, fick ju avboka förra veckan då han hade feber igen.

Men nu är han ju feberfri, men lite snorig emellanåt.
    Undrar om han får sin 18månaders spruta nu .... (6:e gången gillt?).. och hepatit sprutan nummer 2 då.

Ser fram emot att få väga och mäta, han har ju varit frisk nästan hela månaden. Å borde ha ätit på sig lite =))

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7