• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Ha en underbar resa Lurka!!!!!

jag har såm jädra svankryggsvärk så ja inte vet vart ja ska ta vägen..... bllir nog sängen iaf...

natti, synes i morrn!

• jazzy
    lurksmulan skrev 2009-03-30 21:27:19 följande:
    Nä, mina sockerblommor, nu ska jag ladda kaffebryggaren och sen lägga mig för att hinna sova liiiite innan klockan ringer vid 3.45.Jag är hemma igen ganska sent på tisdag kväll.Ha det bra allihopa! Kram!
    kram kram
    3 barnsmamma
  • Hannnas

Ha en underbar resa nu lurkis

Nu släcks datorn för natten här... kramisar

(sockerblommor haha jäkligt sött )

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Gomorron...

Jag och L har sovit till sju idag! rekord. Dock var jag uppe till halv två för att få henne kvar i sin säng då hon var superorolig..

Nu ska vi til dagis och sedan ska jag kika på plisségardiner. Synes till lunch!

• Hannnas

Morron

Även vi ska till dagis snart, M har gjort en vurpa i trappan så han ser misshandlad ut i nylle o panna pinigt..

Ska till frissan idag fasen så sköönt lär ju inte hända innan typ hösten igen

*tänker på lurk som sitter på planet*

• after eight

Morrn!

En helvetesnatt: jag var vaken mellan 00 och 05.00. Jag var uppe hos Isabel 5 ggr och Vincent grät i sömnen, kräktes slemklumpar och sov allmänt kasst. David var "bara" vaken mellan 00 och 03 och han hann vara uppe hos Isabel 2 ggr. Någon som vill byta?

• Hannnas

Så... tillbaks från dagis... äntligen springer han in igen o är inte lessen att tiden kan göra så mkt för omställningen... pratade hela vägen upp om "träffa moa" "träffa otto" så det känns kanon idag *mammalycka*

AE... fy sicken helvetesnatt vill under inga omständigheter byta! Hoppas kommande nätter blir bättre för sånt orkar man inte upprepa... *kram*

• jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-31 08:41:51 följande:
    MorronÄven vi ska till dagis snart, M har gjort en vurpa i trappan så han ser misshandlad ut i nylle o panna pinigt.. Ska till frissan idag fasen så sköönt lär ju inte hända innan typ hösten igen *tänker på lurk som sitter på planet*
    stackars M...

Vad blir det nu då? Ny färg eller slingor?

MORRN MORRN
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-31 09:19:31 följande:
    stackars M...Vad blir det nu då? Ny färg eller slingor?MORRN MORRN
    Bleker nog ner slingor denna gång, orkar inte ta hand om en utväxt nu under våren/sommaren så det är nog smidigast...

Funderar på att klippa av luggen igen med?
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-31 09:24:45 följande:
    Bleker nog ner slingor denna gång, orkar inte ta hand om en utväxt nu under våren/sommaren så det är nog smidigast... Funderar på att klippa av luggen igen med?
    lugg blir väl jättebra...

ska oxå bleka lite nu inna sommaren..
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7