• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 18:20:53 följande:
    (sen när de är 14 och skäller ut en efter noter hade det nog varit skönt om de inte pratat alls... eller nåt!)
    jo så är det...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-30 18:07:01 följande:
    jazz vi har en hr så inget sälja här inte vi lägger in hela vår sparade insats i huset men blir dyrt & mkt lån ändå!
    men C tjänar väl jättebra?
    3 barnsmamma
  • Kickan 84

Fast både att låna och ha hus är ju något man själv väljer

• Honeyflowers

20 ord??
    åh herreguud,, Max blir 15 mån snart o kan säga mamma, titta och där.
    Har svårt o tro att han kommer upp till så många ord om 3 mån.

• jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 18:37:57 följande:
    Fast både att låna och ha hus är ju något man själv väljer
    jo jo visst är det så. Men det är dyrt iaf!!! Skulle vi ha en hyresrätt skulle den kosta lika mkt som lånen...
    3 barnsmamma
  • Kickan 84

jazzy: Ja, man får ju se det som att man ändå betalar till sig själv så att säga!

Honey: Han är fullkomligt normal skulle jag vilja säga, de flesta i den åldern de är i ligger däromkring som jag känner i alla fall

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 18:16:33 följande:
    Hanna: 20 ord som "krav" vad fan då krav? Ursäkta mig men nu blir jag faktiskt lite irriterad. Har hört mig för och läst en hel del om detta nu efter S kontroll och kring 10 står överallt...
    jadu, krav är väl fel ord, men de var vad de sa att de önskade el vilket ord de nu använde... men 20 ord var det helt klart det minns jag tydligt... på 18mån kollen...

Låter ju jättemkt nu när jag pratar med er här, jag har ju inte ens tänkt på det iom att M har mkt mkt större ordförråd så jag har blivit "hemmablind" {#lang_emotions_embarassed} men logiskt så känns det ju faktiskt helt knasigt!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Ungarna i Borås måste ju helt enkelt vara dubbelt så utvecklade mot de i övriga landet då!

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 19:12:01 följande:
    Hanna: Ungarna i Borås måste ju helt enkelt vara dubbelt så utvecklade mot de i övriga landet då!
    asså, nu har vi ju bytt kommun ulricehamns numer

Ja man undrar ju fasen faktist! iof så skiter jag rätt bra i BVC o deras överlag knasiga idéer... så detta är väl bara en av grejjerna i mängden tycker jag...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Vilken tur att ni flyttade rätt då!

BVC är konstiga över lag. Vår tant är iofs hur underbar och go som helst, helt med på mina idéer och det gillas ju!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7