Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
fy vad hemskt angiee! inte för att det är värre med en flicka än med en pojke men... ja fy fan! har en kusin som födde ett barn i v. 28 som senare dog efter någon vecka... verkligen hemskt.
Hej igen...
Tack söta ni för grattisarna! Har precis slängt i mig det sista av bjudmaten från i helgen. Det var så grymt gott så jag vill bara ha mera!
Hanna, firandet gick bara bra. Ganska soft så det var lagom. var rekord nog att vara uppe ända til halv ett . Lyxigt att få ihop jackan tills nu, har jag inte fått på många månader ....
Jag blir riktigt impad av era barns ordförråd. Här är det mest kinesiska och massa minspel och gester. Dock kom det två nya ord i helgen; mormor och bajs! Annars är det typ boppa (hoppa), umpa (strumpa), ka (katt), boll, hej, titta, även titta dä har kommit nu, ba (banan), mamma , pappa. TYp det tror jag... Eller jo, ball betyder ballong också..
haha hälften? nää tok ... Y är ju dock liten men inte SÅ liten
Angiee... usch så lessamt
Angiee: fy fy fy! :- Men du, pallar hon att vara i skolan så snart efteråt? Jag var sjukskriven 6 veckor efter att vi förlorat Ebba och det var nöd å näppe att jag gick utanför dörre första tiden.
Lurkan: ja, väldans envisa ungar vi fått. kommer du på nått bra får du gärna hojta!
Usch vad tråkigt, Angiee.
Vad gäller tal så har ju Vincent inte varit känd för att vara tidig, även om han förstår oerhöst många ord. Men nu har han i alla fall lagt till "tack tack" i sitt vokabulär, även om han uttalar det "ta ta". Annars säger han bara "mamma", "pappa" och så härmar han djur: katt, hund, häst och fågel.
Men det är så oerhört sött att han säger tack tack, både när han får något och när han ger något. Sötnosen!
Lurka, ja jo det är det väl. Men det är ju många som bara en annan förstår också... Just nu är ju favvisordet boppa. Det är bara boppa boppa boppa. Både på hästen, sängen och på golvet suck..
AE, ja visst är de för söta. L kör också med tack tack jämt..
Alex säger också tack tack, fast mååånga gånger "tatatatatatatata" och liksom "vinkar" med högerhanden, fast med handflatan uppåt, typ som att han fått nått i handen. supergulligt
*bjuder på fika och mumsar*