• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

Lättja:
    Oh herregud vilken panik å bli tvungen att åka nånannanstans. Huvva.
    Tror inte det skulle funka här ... vi har ju 6 mil till BB, å ja nästa BB är typ 6 mil tillbaka å sen 6 mil åt annat håll ;)

Härligt att klumpen fanns där ändå å stoppade upp då ;)

Har guldklumpen fått nått namn då?

Grattis igen! 

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Hannnas

Wihoooo UNDERARA glada nyheter här i tråden ser jag

*dansar salsa*hulahula*svänger som fan på höfterna med magen *

G R A T T I S Lättja till en liten lillbrorsa o så himla roligt att det gick bra och tack för bajsklumpar kanske man ska säga med

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Vet inte om jag sa det, eller var tillräckligt tydlig men Banken sa JA, så nu ska vi bygga huset!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MrsMurphy

Halloj!

Magda: Vi kom in på förlossningen vid 22 och kom ut 02,27. Hade en riktigt rolig lustgasfylla strax innan 24 snåret då jag låg och garvade just om detta att vi vi skulle passera 24 strecket för jag vääääägrar att den får komma den 27. Så rätt skulle du inte få!

Lurkan: Japp, det blev södertälje!  Jag är ju inge vidare på detta att vara på bb så jag började väl tjata redan vid 5 på natten om att jag ville hem... {#lang_emotions_embarassed} Hann bli en repris med en olycklig jag som dom inte riktigt ville släppa iväg till en början. Men vid 16 så släpptes vi tillslut. Jag kan ju verkligen inte sova på bb så jag blir ju så förstörd direkt. Tror att det är detta plingandet som framkallar nån sorts dödsångest hos mig.

Kickan & Kickan: Jag skrattar riktigt högt när jag tänker på den här förlossningen! Helt bisarrt och SÅ typiskt jag!

Inga namn på G, ska väl börja använda hjärnan inom kort... {#lang_emotions_undecided}

MEN, den här skrutten har verkligen snuttat konstant sen han kikade ut. Gick ut hårt med 1,5 timmes snuttande direkt efter förlossningen och innan vägning och sen har det bara fortsatt, fortsatt och fortsatt. Så detta första sk dygnet med bara sova verkar ju inte jag få uppleva iaf.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MagdaA

Lättja: lovar att du låg å knep allt vad du kunde för att han inte skulle komma ut den 27:e

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-29 13:07:17 följande:
    Vet inte om jag sa det, eller var tillräckligt tydlig men Banken sa JA, så nu ska vi bygga huset!
    hur mycket blir det då?  Grattis!!
    3 barnsmamma
  • Kickan 84

Lättja: Låter som June, hon åt konstant till hon var dryga veckan, därefter varannan timme till 4 mån

• Kickan 84

Har lagt ut lite nya bilder på barnen i familjebloggen om någon är nyfiken

• Habaladabala

Massa Grattis till Lättja!

Elisas stolta mamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7