Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Underbart Lättja! Så skönt för dig (eller inte..).. Keep us updated
Lättja: Va? Avvakta när det är andra barnet är de inte riktigt kloka?
Oj oj här var det spännande!
go kväll
idag har vi varit på badhuset hela fmailjen, Alex var hur lycklig som helst! sen middag ute. kom hem en stund innan läggningen, men det var svårt att somna idag. tror han var övertrött, har fått gå in fler ggr. å just nu är han i värsta mammiga perioden, bara jag som duger, inte varit så förut. nu har det varit tyst en stund så jag hoppas han somnat.
Lättja: spännande! Å du ser, jag gissade ganska bra va
hejja Lättja, knappt 2 timmar kvar, du fixar det
LÄTTJA: Åh äntligen!! You go girl!
Hej alla,
ego-inlägg på G.
För fyra veckor sedan var Anton magsjuk. Innan dess var han alltid hårt i magen och efter magsjukan lös.....i fyra veckor. I torsdags var han med pappa till VC och de gav oss en remiss till Astrid Lindgren. Misstänkte matallergi men de ville utesluta allt så de skickade oss dit. Igår satt jag med två barn och väntade i tre timmar i ett litet undersökningsrum. Doktorn kom in och klämde på Antons mage i fem minuter. Han blev sur på min VC som skickat oss dit och sa att vi skulle få remiss till Jakobsbergs barnläkarmottagning. Utredning av eventuell allergi.
Idag var planen att barnen skulle åka till farmor tidigt, vi skulle packa ner allt vi äger i små lådor, sedan ta en sväng på en lokal restaurang, för att sedan flytta till vårt hus imorgon!!!!!
Igår kväll började Anton kräkas. En ny magsjuka gissar jag. Vilken underbar tajming. Nu vet jag inte hur vi ska lösa helgen. Jag antar att jag får packa allt själv medan hasse och sara tar hand om anton i farmors gästrum. Sedan får jag nog byta av honom och han får ta hand om demontering av möbler och sånt. Restaurang? Ja, det lär ju inte hända.
Imorgon måste flyttlasset kunna gå i alla fall. Jag hoppas inte Farmor får bacillskräck nu och inte vill träffa oss.
Annars är allt bra. Äger ett hus och en lägenhet just nu......till 1/4. Mina exakta skulder till världen just nu är närmare 4.000.000,- :-O
HEJJA LÄTTJA!!!!!!!!!
Åh vad roliga nyheter på morgonen!!! Heja Lättja! *tårögd*
JUSTer: Man blir inte klok på vc, ibland skickar de för minsta lilla, ibland missar de helt uppenbara grejer.
Vi har flyttat en gång när hela familjen var magsjuk, det var inte jätteroligt. Som tur var hade vi fixat mycket hjälp så vi kunde mest dirigera och springa på toa. Hoppas Anton är bättre snart!
Här var det morgon vid 5.30 ungefär. Polly somnade sent igår så vi trodde hon skulle sova längre idag, men icke.
*börjar nästan gråta när jag tänker på att Lättja slipper igångsättning*
Jag är möjligtvis helt snett ute, men det är väl ett par stycken som letar bokstäver här?
Hittade den här sidan, vet inte om det är intressant
http://www.countrybymail.se/se/grp/bokstaver-i-tra.php