• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Zago... uscha vilken jobbig natt men så är det ju ibland utan förklaring... bläää... hoppas du får nåt tillfälle till vila idag

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-30 08:42:14 följande:
    Zago... uscha vilken jobbig natt men så är det ju ibland utan förklaring... bläää... hoppas du får nåt tillfälle till vila idag
    Ja det är väl så...jag ville bara hitta on/off knappen på ungen så jag kunde få sova lite ´

Ja,jag hoppas jag får sova snart...för jag somnar snart!
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-30 08:47:41 följande:
    Ja det är väl så...jag ville bara hitta on/off knappen på ungen så jag kunde få sova lite ´Ja,jag hoppas jag får sova snart...för jag somnar snart!
    haha ja vilken DRÖM det hade varit om det funnits en sådan

Kan du inte ställa in träffen idag då o vila sen ist?
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-03-30 09:01:06 följande:
    haha ja vilken DRÖM det hade varit om det funnits en sådan Kan du inte ställa in träffen idag då o vila sen ist?
    Man kan ju önska det fanns en sån
    Jo,jag kan väl det men jag har redan ändrat på den pga jag var sjuk förra veckan så vi bestämde idag. Men jag får se....om jag orkar hålla mig vaken annars får jag nog avboka. Men jag har träff i kväll och den kan jag inte ställa in.

Så jag får hoppas Emil somnar snart!
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas

zago... men du, du kan ju inte ha både en träff på fm o en ikväll... boka av en iaf för din egen skull

• Honeyflowers

hörrni, om man som barn hade vattkoppor med 2 blåsor på handen o var pigg då, räknas det som att man har haft det då?? min kollega som jag delar rum med har fått vattkoppor nämligen därför undrar jag

• lurksmulan
    Hanna: Nej någon drink blir det inte! Jag har ju lagt av helt med alkoholen eftersom jag inte klarar av att "tappa kontrollen", inte ens ett halvt glas vin funkar för mig. Jag får hålla mig sysselsatt med ungarna istället, det är fördelen med att flyga med barn.

jazzy: Absolut ska vi ses då! Jag har tänkt på det länge men det har varit så himla mycket hela tiden. Suck.

En jag jobbar med har varit bara några kilometer från där vi kommer bo, hon kom hem i helgen. De har haft kanonväder, 25-26 grader och strålande sol hela veckan! Hurra!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen

God morgon!

Här har vi också haft jätteoroliga nätter nu... jobbigt jobbigt... Helt klart en närhetsfråga tror jag tyvärr... Vill ju inte ha henne i vår säng nu..
    Natten til igår sov L borta för förstaa gången, R och jag sov som stockar hemma . Det hade gått bra men ibland var det mkt mamma/pappa och lite tårar...

Lurka, grattis till semestern. Hoppas ni får det kanon!

Ska ta med mig en vän alldeles strax och ta en snabbis till barnens hus och ikea... Se om man hittar ngt skoj..

• Hannnas

Linda... det är väl inte antalet blåsor som räknas? så jag antar att du har haft det då om det då konstaterades att det var vattkoppor...

Lurk.. jameeen du kan ju ta en shirley temple el nåt ingen som säger att det är själva alkoholen som är grejjen utan mer känslan av att "nu är det semester" o varva ner...

• jazzy
    Honeyflowers skrev 2009-03-30 09:18:46 följande:
    hörrni, om man som barn hade vattkoppor med 2 blåsor på handen o var pigg då, räknas det som att man har haft det då?? min kollega som jag delar rum med har fått vattkoppor nämligen därför undrar jag
    Jullan hade vattkoppor två gånger
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7