Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Zago... uscha vilken jobbig natt men så är det ju ibland utan förklaring... bläää... hoppas du får nåt tillfälle till vila idag
zago... men du, du kan ju inte ha både en träff på fm o en ikväll... boka av en iaf för din egen skull
hörrni, om man som barn hade vattkoppor med 2 blåsor på handen o var pigg då, räknas det som att man har haft det då?? min kollega som jag delar rum med har fått vattkoppor nämligen därför undrar jag
God morgon!
Här har vi också haft jätteoroliga nätter nu... jobbigt jobbigt... Helt klart en närhetsfråga tror jag tyvärr... Vill ju inte ha henne i vår säng nu..
Natten til igår sov L borta för förstaa gången, R och jag sov som stockar hemma . Det hade gått bra men ibland var det mkt mamma/pappa och lite tårar...
Lurka, grattis till semestern. Hoppas ni får det kanon!
Ska ta med mig en vän alldeles strax och ta en snabbis till barnens hus och ikea... Se om man hittar ngt skoj..
Linda... det är väl inte antalet blåsor som räknas? så jag antar att du har haft det då om det då konstaterades att det var vattkoppor...
Lurk.. jameeen du kan ju ta en shirley temple el nåt ingen som säger att det är själva alkoholen som är grejjen utan mer känslan av att "nu är det semester" o varva ner...