• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    Hanna: Jag kan kasta ur min gamla fleece från flygplanet, jag hade den när jag var höggravid, den kommer du få plats i!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 11:38:53 följande:
    Hanna: Men gode gud kvinna, hur stor är du?
    hahaaa inte alls eg men magen putar verkligen rakt fram o A har inte såå stora tröjjor men jag får väl testa ändå men de kommer inte täcka ner hela vägen helt klart o kaaaaaallt
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-30 11:40:05 följande:
    Hanna: Jag kan kasta ur min gamla fleece från flygplanet, jag hade den när jag var höggravid, den kommer du få plats i!
    HIT med den bara
  • lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-03-30 11:41:35 följande:
    HIT med den bara
    Det är en herr-fleece i storlek typ xxxl eller liknande! Jag hade ju gigantisk mage när jag väntade Laban (sf-mått 40 i v. 40) så den borde du få plats i!
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-30 11:43:34 följande:
    Det är en herr-fleece i storlek typ xxxl eller liknande! Jag hade ju gigantisk mage när jag väntade Laban (sf-mått 40 i v. 40) så den borde du få plats i!
    haha OJ shit här snackar vi mage min har ju bara sf 32 så det ÄR verkligen inte stor men nog så ivägen

Väntar nu bara på att M ska somna så man kan få nåt gjort...
  • snöstjärna

Jordan pratar väldigt lite han med, han säger inte ens alla ord han sa förr längre.
    Han e väl inne i nån "paus".

Vi funderade länge varför han gick å så ia ia ia dock .. men jag tror jag kommit på det. Det är I-aj I-aj Oh .. ni vet från Old McDonald had a farm .. =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • lurksmulan
    Hanna: Men då är ju Ylva en mycket mindre bäbis än vad Laban var också! Typ hälften.
  • MagdaA

hej hej!

vilken natt, å dag! Alex somnade sent igår (hade gäster) och har sen sovit USELT i natt, jag skulle upp tidigt å jobba och var jättetrött! vilket  inte är nån höjdare när vi hade provmjölkning, men, de gick bra, alla 270 prover stämde, skönt! Sen frukost och direkt till gymmet, sen hämtade jag en supertrött Alex på dagis, han hade gått själv å lagt sig på en madrass för att sova så han hade blivit ledsen när fröken plockat upp honom. SOmnade som en stock i bilen på vägen hem. Nu har jag hunnit peta i mig salladsrester från gårdagen så nu är jag mätt i magen, och ännu tröttare! Tur jag är ledig i kväll.

Ang ord och prat så är Alex väldigt dålig på de, eller, har pratar mycket, men man förstår inget, igår pratade han turkiska, undrar om det berodde på kebaben han smakade? {#lang_emotions_undecided}

JUSTer: Kul med huset! Fast jag tycker ändå det är lite synd att ni inte valde Övik Samtidigt förstår jag er. Stuga här kanske?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • angiee

Hej flickor!

Idag fick jag en tråkig nyhet appråpå "magar".
    En tjej i min klass, som kämpat länge för att bli gravid, förlorade sitt barn förra veckan i vecka 23. Akut havandeskapsförgiftining & det gick inte att göra något.
    Hon var så ledsen idag när hon kom till skolan & det skar i mitt hjärta när hon berättade om det.
    "och det var ju en flicka ..." sa hon... usch hemskt! Livet grymma sida!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7