• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-30 16:40:14 följande:
    jaz Ja dyrt som satans men det kommer vara värt mer än vi betalar. 136 kvm, 2 vån, öppen planlösning. Souterräng mellan kök & vardagsrum, grymt cool planering! Kök med köksö. 3 sovrum, sammanlagt 5 st klk, tvättstuga,. Tomt på 400kvm (räcker gott till oss) Garaget etc... + sjöutsikt (vintertid iaf) 3,6 milj= nyckelfärdigt hus inkl tomten (friköpt) Vi är glada!
    åh vad härligt det låter...men ni får väl lite när ni säljer lägenheten??

Jag hoppas jag får bra löneökning nu...vi har ju mkt i lån...

Lättja...ska inte lillkillen få ett nman snart??{#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • Kickan 84

Normalt så är det ju mellan 7-10 ord vid 1,5 års ålder som är vanligast, Seth hade ungefär 20 stycken vid 18 månaderskontrollen och läkaren tyckte att det var jättemycket. Jag visste inte alls detta och trodde faktiskt att han var lite slow då jag hört om andra i denna tråden som verkar så himla tidiga... men men, alla är de ju olika helt enkelt!

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-03-30 17:31:57 följande:
    Normalt så är det ju mellan 7-10 ord vid 1,5 års ålder som är vanligast, Seth hade ungefär 20 stycken vid 18 månaderskontrollen och läkaren tyckte att det var jättemycket. Jag visste inte alls detta och trodde faktiskt att han var lite slow då jag hört om andra i denna tråden som verkar så himla tidiga... men men, alla är de ju olika helt enkelt!
    runt 20 ord sa vårt BVC var deras "krav" på ungarna på 18mån kollen... knasigt att det skiljer
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

jazz

vi har en hr så inget sälja här inte vi lägger in hela vår sparade insats i huset men blir dyrt & mkt lån ändå!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Kickan 84

Hanna: 20 ord som "krav" vad fan då krav? Ursäkta mig men nu blir jag faktiskt lite irriterad. Har hört mig för och läst en hel del om detta nu efter S kontroll och kring 10 står överallt...

• jazzy
    angiee skrev 2009-03-30 18:07:01 följande:
    jazz vi har en hr så inget sälja här inte vi lägger in hela vår sparade insats i huset men blir dyrt & mkt lån ändå!
    vi har lån på 2.2...hua!!! Tufft är det att låna & ha hus...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-30 18:01:37 följande:
    runt 20 ord sa vårt BVC var deras "krav" på ungarna på 18mån kollen... knasigt att det skiljer
    hahha...måns kan säga pappa, mammma och ba...han kommer nog inte bli godkänd om 1 månad....
    3 barnsmamma
  • Kickan 84

jazzy: Han blir nog bra han med ska du se!

• Kickan 84

(sen när de är 14 och skäller ut en efter noter hade det nog varit skönt om de inte pratat alls... eller nåt!)

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7