Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Thezz: Boppa var ett favoritord här också förut! Nu är det helt klart "läsa". Men hon var så rolig igår när hon inte ville sova. "Pappa ä ä ida, mamma ä ä ida". Jag började gapskratta när jag förstod vad hon sjöng.
Grattis THezz....
måns säger inte heller mkt, men han hade en kompis här igår som var & pillade på datorn. Då sa måns aj aj!!
Grattis Thezz! Du och lilla Elisa delar födelsedag!
Jag har vilat en stund nu sen kom en tjej hit bara...får ta det i helgen för de andra. Har även fixat hit barnvakt så jag kan åka på min träff i kväll.
Fortfarande trött och mår pytonilla.
Emil säger aj,aj,aj och tar handen på huvudet vad det än är som gör ont liksom. Sen säger han mamma och pappa och vinkar alltid hejdå när man ska gå. Innan man ens hinner ta på sig jackan i bland. Sen säger han hej flera gånger om dagen när som helst. Där säger han med men det kommer me när som helst.
Hanna: ONEJ! Du är inte värsta sämst! icke! Jag/vi hittar inte heller på saker mer Alex hela tiden å jämt. Det hinner man inte. det är mat å tvätt å städ å fix när man är hemma. Som tur är så gillar ju A att hjälpa mig med sånt, tvätten är typ det roligaste han vet. Men samtidigt försöker jag få gjort saker när han sover så man har lite tid med honom sen. Som nu t ex förbereder jag middagen så att han å jag får lite tid tillsammans sen när han vaknar, så går middan snabbt att fixa sen.
Hanna: i fredags var vi till badhuset, men det var ju första gången. Liten och Stor, det är typ som ÖF, hälsar på kompisar... tyvärr finns inga lekparker här ute i skogen, men i stan finns en stor där man kan vara mkt på sommaren så dit lär det bli några turer i sommar.