• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan

Thezz: Boppa var ett favoritord här också förut! Nu är det helt klart "läsa".  Men hon var så rolig igår när hon inte ville sova. "Pappa ä ä ida, mamma ä ä ida". Jag började gapskratta när jag förstod vad hon sjöng.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy

Grattis THezz....

måns säger inte heller mkt, men han hade en kompis här igår som var & pillade på datorn. Då sa måns  aj aj!!

3 barnsmamma
  • zagolik

Grattis Thezz! Du och lilla Elisa delar födelsedag!

Jag har vilat en stund nu sen kom en tjej hit bara...får ta det i helgen för de andra. Har även fixat hit barnvakt så jag kan åka på min träff i kväll.

Fortfarande trött och mår pytonilla.

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-30 12:54:57 följande:
    Thezz: Ja men det är väl bra med ord ändå! Polly har kommit in i nån period när hon verkligen är som en papegoja och säger allt vi säger. Dessutom är hon helt besatt av att läsa, hon kommer springades med böcker "läsa läsa" var tredje minut ungefär. Och sen upprepar hon alla ord i boken.Hanna: Ha ha, nä okej då.
    haha M o P är verkligen twins

Alltså, jag har så dåligt samvete.... Nu de sista veckorna orkar jag inte göra nåt med M, ids inte gå ut, ids inte springa runt, ids inte hitta på saker.. är verkligen värsta sämsta men försöker så gott jag kan ändå...

Hittar ALLA verkligen på nåt med sina älsklingar hela tiden dagarna i ända?? Känns som att alla springer på ÖF hela tiden, går ut vareviga dag o håller på som sjuttan o roa dem... eller är det bara jag som är så kass
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik

Emil säger aj,aj,aj och tar handen på huvudet vad det än är som gör ont liksom. Sen säger han mamma och pappa och vinkar alltid hejdå när man ska gå. Innan man ens hinner ta på sig jackan i bland. Sen säger han hej flera gånger om dagen när som helst. Där säger han med men det kommer me när som helst.

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-03-30 14:06:15 följande:
    Emil säger aj,aj,aj och tar handen på huvudet vad det än är som gör ont liksom. Sen säger han mamma och pappa och vinkar alltid hejdå när man ska gå. Innan man ens hinner ta på sig jackan i bland. Sen säger han hej flera gånger om dagen när som helst. Där säger han med men det kommer me när som helst.
    haha sött

M har blivit "oförskämd"... vinkar o säger hejdå till folk när han tröttnat på situationen... liiite pinigt faktiskt tur att han är så liten än så folk mest skrattar
  • MagdaA

Hanna: ONEJ! Du är inte värsta sämst! icke! Jag/vi hittar inte heller på saker mer Alex hela tiden å jämt. Det hinner man inte. det är mat å tvätt å städ å fix när man är hemma. Som tur är så gillar ju A att hjälpa mig med sånt, tvätten är typ det roligaste han vet. Men samtidigt försöker jag få gjort saker när han sover så man har lite tid med honom sen. Som nu t ex förbereder jag middagen så att han å jag får lite tid tillsammans sen när han vaknar, så går middan snabbt att fixa sen.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-30 14:11:55 följande:
    Hanna: ONEJ! Du är inte värsta sämst! icke! Jag/vi hittar inte heller på saker mer Alex hela tiden å jämt. Det hinner man inte. det är mat å tvätt å städ å fix när man är hemma. Som tur är så gillar ju A att hjälpa mig med sånt, tvätten är typ det roligaste han vet. Men samtidigt försöker jag få gjort saker när han sover så man har lite tid med honom sen. Som nu t ex förbereder jag middagen så att han å jag får lite tid tillsammans sen när han vaknar, så går middan snabbt att fixa sen.
    Skönt att höra

Vad hittar ni alla på när ni "gör nåt" med era ungar? tycker det är svårt o har fantasibrist på hittapåsaker just nu...
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-03-30 14:14:34 följande:
    Skönt att höra Vad hittar ni alla på när ni "gör nåt" med era ungar? tycker det är svårt o har fantasibrist på hittapåsaker just nu...
    M går till simhallen, ÖF, lunchar med nån kompis. Han sa nåt om spårvägsmuséeum
    3 barnsmamma
  • MagdaA

Hanna: i fredags var vi till badhuset, men det var ju första gången. Liten och Stor, det är typ som ÖF, hälsar på kompisar... tyvärr finns inga lekparker här ute i skogen, men i stan finns en stor där man kan vara mkt på sommaren så dit lär det bli några turer i sommar.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7