Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Kickan: vilja fina barn du har
Börjar suga mer och mer i min bäbistarm nu. Jag och en kompis pratade förlossningar igår. Hon känner sig helt klar efter 3 barn men här fattas det minst 1.
Morron!
Sista dagen på jobbet innan semestern! Hurra!
Jag är helt slut, dels tidsomställningen igår som gjorde att inga barn ville sova, Polly låg i sängen och sjöng dagislåtar halva kvällen ("Mamma är här idag, Pappa är här idag, Thea är här idag, alla är här idag..."), dessutom har hon sovit dååååligt inatt. Suck.
Nästan allt är packat iaf, det är lite småplock kvar, sista minuten-tvättar och sånt.
Underbart iaf att det är helt igenmulet ute idag, och typ nollgradigt, det lär det inte vara på Teneriffa imorgon!
Morron
Lättja... roligt att höra ifrån dig o förlossningen var verkligen typiskt dig
Kick o Lättja... japp så var man ÄN mer övertygad om att någon amning blir det då INTE
Angiee... GRATTIS igen
Igår var vi på långprommis, M gick nästan 1km helt själv och i stort sett samma takt som vi vuxna gissa om han var törstig sen o väl värd en bulle
Nu sägs nästan allt här hemma i meningar på 2-3 ord med, jättekul är det
Lurk... M o P har ju alltid varit väldigt lika i all utveckling, lustigt o roligt det där
Produktiv dag du har framför dig idag du hur känns det i resetarmen?? Kan du fatta att du sitter på planet vid den här tiden imorgon
morrn!
Kikar in hemma o förkyld
God morgon...
Lurk...hoppas ni får en jättehärlig resa! Vi får ses när ni kommer hem.*kram*
Tycker såå synd om mig själv så jag var tvungen att beställa ett familjesmycke...
Morrn!!!
Här har vi haft världens kabalik natt. Emil har skrikit konstant men när vi gick in i hans rum så var han tyst men han ville absolut inte sova. Kl 3 gav jag välling då sov han en halvtimme sen började han igen. Ingen har sovit i hela huset här. Han har bajsat normalt igår och jag kunde inte komma på vad som var fel. Han skrattade när vi kom in så det känns lite som det var för vi skulle vara där men ändå fick han sina stunder under natten då han bara skrek. Inte hänt förr!!
Fattar inte hur jag ksa orka med en hel dag med han. Han leker för fullt nu så han somnar vä lsnart. Men nu på fm ska några tjejer komma och kolla på sommarkollektionen här hemma så då kan jag inte sova. Sen är det förbereda mig inför visning ikväll.
Ögonen går i kors!
Lurk. Hoppas ni nu får det supertrevligt på er resa!! Njut av allt!!!
Honey. Krya på dig!
Hanna: Duktigt av Måns att gå så långt. Hejja!!! Såklart han var värd en bulle
*gäsp,gäsp*