Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Hanna: Nä, det är ju vad man har själv som man "jämför" med och vad man känner som det "vanliga"
Till något annat, handlat världens fräckaste hängsleshorts i denim till Seth idag, han kommer bli störtfrän i sommar med vattenkannan i högsta hugg!
Sådär nu sover damen här.... tror jag iallafall. Hon är jätteängslig och bökig vid läggningen igen..
Mina föräldrar har varit här en sväng och nu tänker jag bara vräka mig i sofffan och ha det fint och slött resten av kvällen.. Behöver avlasta mina ben som tyvärr har en tendens att svälla på sig lite nu under dagarna...
Ja hörrni, vad kollar de på 18månaders egentigen, vi ska dit på onsdag (samma dag som dagissamtalet, spännande). De har ingen läkarkoll här vet jag iaf..för den var borttagen..
Thezz: Här så var det bygga klosstorn, kolla lite enklare ordförråd (han fick en bil i handen som han skulle säga vad det var, peka och säga lampa, klocka.) sedan frågade de även typ vart är magen, näsan?
Kickan 84 skrev 2009-03-30 19:30:18 följande:
Thezz: Haha, Seth sa vid tillfället bara "Biiiii" så det går nog fint det med
Tajming ... Jordan somnade snabbt å jag hann ut till tvn precis i tid ;)
Sjukhuset börjar ju idag. Så nu blire tv.
vilken massa ord era barn kan! Det enda Alex säger tydligt är mamma och pappa, sen en massa halva ord, ljud och annat knas. Men han brås väl på sin far. Micke började prata när han var 3, hans syster vid 4, men inte är dom nå knäppare än andra idag för de.
Nu börjar jag tycka min M är konstig här...
Kick... åhh vill gärna se shortsen, låter urcoola
Thezz... hur har dagen varit idag, fick du nåt kul av R?
Snö: Tack för påminnelsen! Hade ingen aning om att sjukhuset var igång igen. Men nu har man tjurat til ytterligare en förlossning..
Kicka, ja jag tror aldrig hon kommer fatta att det är bil det heter
Hanna, jag fick biljetter till Buddy Holly i höst. Vill verkligen se den. Men ska ju kunna lämna från mig bebisen också.. Sen ska vi nog införskaffa en digitalsystemkamera