Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Grattis till Emil!
FY FAN va tillvalen i huset KOSTAR!
Ett extra högskåp i badrummet (MILLER) kostar 10.000:-
NEJ NEJ! Aldrig i mitt liv! Då köper jag nån gammal grunka på blocket som jag kan måla & ha korgar i eller ngt sådant, aldrig 10´bara för att det ska va samma serie & passa?
SUGIGT!
angie: förstår att du saknar henne redan!
Vi har inte ens haft Max sovandes bort ännu, han är snart 15 mån. När började ni andra med det?!
Mina föräldrar bor så långt bort så där är det tyvärr inte möjligt, o hans farmor o farfar bor visserligen bara 5 mil bort men de träffar honom bara 2 ggr/mån några timmar åt gången, så jag känner mig inte bekväm att lämna bort honom över natten till dem ännu. Men jag vet ju att det måste bli av nån gång!!!
Honey: Vi hade en gång när han var 11 mån och det var på tok för tidigt för oss, mådde jättedåligt. Sedan dess har vi inte haft honom borta en enda natt eller längre stund dagtid heller. Men snart är det nog dags tror jag
HF
Första gången vendla sov hos min mamma (borta ö h t ) var hon 14 månader. Gick jättebra! Men har ej vågat att släppa henne till svärmor förens 1 månad sedan. Då 17 mån. Gick åxå jättebra!
Vendla sover nog "borta" (hos mormor) 1 gång / månad iaf. Skönt & kul för henne tror ja!
HF:
Jordan sov borta rätt tidigt ändå .. å han har gjort det ett fåtal gånger sen dess. Det funkar jättebra. Det är då hos mina föäldrar då. Minns inte hur gammal han var första gången.