• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    NO: Sånt drabbade mig ofta när jag väntade Polly. Jag fick alltid höra att det är ögonmigrän, men givetvis kollar de efter havandeskapsförgiftning ordentligt först. Jag fick det lätt när jag hade slarvat med mat och dryck.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik

Hej igen!

Jag har varit på MVC nu och fick tider framöver. Till läkare ska vi om 2 veckor och då är det även tidigt UL *längtar* Sen fick jag tid till rutinUl och lite tider hos BM.

Behöver inte svar längre om förvaring av urinprov,har varit där redan....la det i kylen och så skulle det vara!

Jag ska iväg ikväll på visning så det är mkt idag och förbereda osv. Sen städa här hemma för i morgon fyller min prins 1 år! {#lang_emotions_heart} Så här är kalas hela helgen!!!

Ska även iväg och hämta den nya bilbarnstolen jag köpt. Om jag orkar idag annars får det bli nästa vecka. Mycket på gång.

♥ Emil 080327♥
  • Honeyflowers

Hej på er!

Ngn som vet hur länge man finns med i ett brottsregister? Gäller inte mig själv dock...

• lurksmulan
    Honeyflowers skrev 2009-03-26 11:14:05 följande:
    Hej på er!Ngn som vet hur länge man finns med i ett brottsregister? Gäller inte mig själv dock...
    Typ fem år kanske? Eller om det är bötesregistret, jag är osäker.
    Kolla på polisens hemsida, där kanske det står?
  • angiee

Cia & AE

Nej, att bygga hus är säkert ingen enkel match. Anledningen VARFÖR vi hoppade på detta är att det är smidigt på så vis att andra halvan av huset kommer ägas av ett par & frun i huset arbetar själv på Trivselhus. Hon har redan handplockat alla entrepenörer som HON har goda erfarenheter av. På så vis minimerar vi att bli blåsta av diverse hantverkare. T ex är en byggnisse från "bygglov" med & bygger vårt hus
    Självfallet kan det uppstå problem, men det känns skönt för oss att hon sköter de stora bitarna, vi ska bara betala - typ
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • lurksmulan

*mumsar dragéägg i väntan på att åka till öronläkaren med Polly*

• angiee
    Honeyflowers skrev 2009-03-26 11:14:05 följande:
    Hej på er! Ngn som vet hur länge man finns med i ett brottsregister? Gäller inte mig själv dock...
    Tror det beror på vilket brott man begått?
    Jag t ex fick erkänna att jag brutit mot lagen om väjningsplikt när jag krockade, men hamnade inte i något register, trots "brott".
    Stöld, misshandel etc ligger väl kvar längre & beroende på den eventuella strafftiden
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MagdaA

Nu är katten hemma, men jag är arg!  Micke åkte dit och hämtade honom. å va tror ni han hittar, jo, en matskål! Så nu ger dom han ju mat iaf! Fast jag sa åt henne att INTE göra det! Micke vart irriterad också, mensåklart var dom itne hemma, men han tömde ut maten och ställde skålen precis vid ytterdörren så dom skulle förstå att vi varit dit. ska se om jag hinner ringa senare. räcker det inte med att dom har en egen katt? måste dom ta andras också? Kanske skulle åka dit å hämta deras katt å ha den här ett tag så får dom känna hur det känns.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7