Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Hej igen!
Jag har varit på MVC nu och fick tider framöver. Till läkare ska vi om 2 veckor och då är det även tidigt UL *längtar* Sen fick jag tid till rutinUl och lite tider hos BM.
Behöver inte svar längre om förvaring av urinprov,har varit där redan....la det i kylen och så skulle det vara!
Jag ska iväg ikväll på visning så det är mkt idag och förbereda osv. Sen städa här hemma för i morgon fyller min prins 1 år! Så här är kalas hela helgen!!!
Ska även iväg och hämta den nya bilbarnstolen jag köpt. Om jag orkar idag annars får det bli nästa vecka. Mycket på gång.
Hej på er!
Ngn som vet hur länge man finns med i ett brottsregister? Gäller inte mig själv dock...
lurkan. tack för tipset!
Cia & AE
*mumsar dragéägg i väntan på att åka till öronläkaren med Polly*
lurk:
fy tusan.... det var ju jätte läskigt!! Skönt att det är enkelt att kolla upp havandeskapsf.
Nu är katten hemma, men jag är arg! Micke åkte dit och hämtade honom. å va tror ni han hittar, jo, en matskål! Så nu ger dom han ju mat iaf! Fast jag sa åt henne att INTE göra det! Micke vart irriterad också, mensåklart var dom itne hemma, men han tömde ut maten och ställde skålen precis vid ytterdörren så dom skulle förstå att vi varit dit. ska se om jag hinner ringa senare. räcker det inte med att dom har en egen katt? måste dom ta andras också? Kanske skulle åka dit å hämta deras katt å ha den här ett tag så får dom känna hur det känns.