Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Någon som hört från Lättja???
Hon var väl inte inne igår tror jag
Hanna måla på bara vi håller också på för fullt ju...
11 dagar övertid nu...
Ska ta tyngsta vagnen ut i kylan, springa i backarna till öf, skutta runt på öf och sen blir det nog fosterläge i ett hörn resten av dagen med smärtor men vad fan, måste få igång detta nu!
Lättja... tror inte ett skit på att man får igång förlossningen på det plågsamma sättet... sätt dig i soffan o moffa choklad ist tycker jag, helt onödigt att trötta ut dig nu o ha ont *bannar lite*
Hanna: nix pix, sånna fjuttiga receptfria tabletter funkar inte för mig. har värktabletter utskrivna av läkare, inget annat som funkat. dom funkar hyffsat, men jag måste ta dom innan det sätter igång ordentligt, annars är det kört
Lättja: jag står fast vid 27:e, så vila idag du
Morrn!
Lättja: Förför maken och få till en färdknäpp. Även om det inte hjälper så har ni skoj under tiden...kanske.
Hanna: Jösses vad du sliter! När jag hör dig blir jag ännu mer övertygad om att vi ska ta in en målare.
Lättja håller med hanna med flera.
Ta det lugnt istället...
Håller tummarna så det blir snart.
Nu måste jag tas hand om en gnällig pojk
morn morn!
Trött som en jag vet inte vad idag.... Dags för vägning idag av Ellen, känns som hon gått upp i vikt men det har jag iofs tyckt varje gång utan att hon rört minsta lilla på sig. Sist hade hon gått upp lite i allafall....
Magda.... herregud, ajaj... fy sjuttan!
AE... jag litar inte på målare överlag perfektionist vet du