Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
usch jag blir galen på mig själv..... sitter med värk i lederna, förkyld och troligen en aning feber...Nu blir jag ju rädd så klart att detta ska göra att bebisen får nån skada. Allt och ingenting kan ju skada....
Angiee..i vår kommun betalar vi ca 1260/år i sop..Då har vi en normal tunna, & en för icke brännbart. Men vill han ha en större eller två små blir det det dubbla ca...
vännen,slappna av...bebisen tar ingen som helst fara av att du är förkyld!!!
Nänänä att du är sjuk gör ingen skada för bebisen, då skulle min vara helt väck idag däremot drabbar förkylningar o liknande dig hårdare då ditt eget immunförsvar är nedsatt o all energi går till bäsen
Magda... triiiist i sådana lägen är det inte lika kul att ha rätt..... *kramis*
Nu har jag slipat Ms rum ytterligare en gång, nu står A o akrylfogar hörnen sen ska jag maskera o imorgon åker första grundlagret med färg på sen blir det mer spackel o slip men det är på G iaf gööött
Har en heelskön bild på mig när jag slipar, iklädd tajts, linne, stora magen o mössa och på det täckt av slipdamm värsta sexbomben
Jo jag vet ju det egentligen men så vet man dem i cp-tråden som fått nån infektion osv. å bebisen tagit stryk av det och fått sin cp därifrån....
lurk:
Ne inte om jag absolut vill själv, vi har bara ett besök med läkarn för att boka datumet för snittet och gå igenom allt...
NO... Jag hade influensa när jag väntade H, superförkyldning med måns & magsjuk med Jullan...alla tre mår bra!! *kram*
Morron!
NO: Jag förstår helt hur du känner dig, det är inte lätt att vara rationell i alla lägen. Det är ju det jag lider mycket av med min hypokondri t.ex.
Tror du att det känns okej med bara ett besök där då?
Här börjar galenskapernas dimmor lätta igen. Nej men jag har ju haft två stentuffa veckor igen. Det går ju upp och ner och nu känner jag att jag är på väg upp igen. Sen vågar jag ju egentligen inte säga sånt här för då går det åt andra hållet. Men jag chansar!