• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Gokväll tjejjer, värst vad lugnt det varit här idag då

ULet gick finfint, det är ingen stor tjej jag har i magen... vägde uppskattat 2430g idag (-10%) men stoor o fin moderkaka o hon ligger lååångt ner med huvudet som jag tänkte o känner...

Magda.. hahaha japp o jag har fortfarande full trädgårdsplanering i skallen MEN man måste inte genomföra det direkt... o framförallt måste man inte klippa gräs o sånt pyssel som krävs om man flyttar in sommartid

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Finns det någon gräns för avvikelse innan något "görs"?

Själv har jag mått dåligt igen under dagen, givetvis, bara för att jag sa som jag gjorde i morse.
    Jag tror att mycket handlar om att jag är så jäkla slutkörd. Helt nere i skorna efter den här hösten och vintern. Och till slut orkar jag inte stå emot liksom.
    Jag hoppas verkligen att jag får ladda batterierna under semestern.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-25 21:15:47 följande:
    Hanna: Finns det någon gräns för avvikelse innan något "görs"? Själv har jag mått dåligt igen under dagen, givetvis, bara för att jag sa som jag gjorde i morse.Jag tror att mycket handlar om att jag är så jäkla slutkörd. Helt nere i skorna efter den här hösten och vintern. Och till slut orkar jag inte stå emot liksom.Jag hoppas verkligen att jag får ladda batterierna under semestern.
    Jo det finns det nog, men jag vet inte exakt vart den gränsen går... detta var en bit inom de ramarna enl honom iaf...

Uscha, låter inte kul att vara så nere hoppas verkligen du får ladda batterierna när ni är iväg, gud så skönt det låter!
  • Jessica26

Vad jag har hört vad gäller gräns på vikt är väl +- 10% Eller jag allt inom den ramen är normalt som dem säger eftersom dem många gånger mäter fel.

Mennågon speciell gräns för att ingripa vet jag inte

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Hannnas

Morron

Trött... elen fungerar bara på halvfart i huset, skitstörigt!! Jäkla tur att  vår elnisse kommer snart...

Jessica26 skrev 2009-03-25 21:44:16 följande:
    Vad jag har hört vad gäller gräns på vikt är väl +- 10% Eller jag allt inom den ramen är normalt som dem säger eftersom dem många gånger mäter fel.Mennågon speciell gräns för att ingripa vet jag inte
    För mig att han nämne 15% men jag är faktiskt inte alls säker, men mina 10% var inom ramarna iaf, o de stämde med att min SF-kurva ligger lite under normal oxå...
  • Cia o krabaten

Angiee: Kan bara instämma med AE, det är ingen lek att bygga hus!
    Skönt när det är klart, men tufft under tiden.

• zagolik

MORRN!!!

Måste fråga snabbt! Ska ta med mig urinprov till MVC idag. Det är fixat men ska man lägga det i kylen under tiden eller kan det vara frammei rumstemp??

Ska vara där halv 9 så strax kommer farmor och ska passa Emil.

Hanna: Liiiiiten bebis men hon mår ju bra och det är det viktigaste! Fattar du att hon snart kommer!!!???!!!

♥ Emil 080327♥
  • lurksmulan

Morron!

Hanna: Nej det är inte alls roligt att må så dåligt. Jag känner att det liksom är slöseri med min tid, med mitt liv. Så många dagar passerar och jag bara existerar liksom. Idag har jag vaknat på ett bra ställe så jag hoppas att det fortsätter.
    Jag ska träffa kuratorn imorgon, jag vet inte om jag undermedvetet laddar lite inför det heller. Inte omöjligt, jag har ibland vid tidigare tillfällen mått lite extra dåligt inför besöken.

• MrsMurphy

Morrn morrn!

12 dagars övertid nu... *mutter*

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    MrsMurphy skrev 2009-03-26 07:44:04 följande:
    Morrn morrn!12 dagars övertid nu... *mutter*
    *klappar snällt*
    Vad händer härnäst då?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7