Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Gokväll tjejjer, värst vad lugnt det varit här idag då
ULet gick finfint, det är ingen stor tjej jag har i magen... vägde uppskattat 2430g idag (-10%) men stoor o fin moderkaka o hon ligger lååångt ner med huvudet som jag tänkte o känner...
Magda.. hahaha japp o jag har fortfarande full trädgårdsplanering i skallen
MEN man måste inte genomföra det direkt... o framförallt måste man inte klippa gräs o sånt pyssel som krävs om man flyttar in sommartid
Vad jag har hört vad gäller gräns på vikt är väl +- 10% Eller jag allt inom den ramen är normalt som dem säger eftersom dem många gånger mäter fel.
Mennågon speciell gräns för att ingripa vet jag inte
Morron
Trött... elen fungerar bara på halvfart i huset, skitstörigt!! Jäkla tur att vår elnisse kommer snart...
Angiee: Kan bara instämma med AE, det är ingen lek att bygga hus!
Skönt när det är klart, men tufft under tiden.
MORRN!!!
Måste fråga snabbt! Ska ta med mig urinprov till MVC idag. Det är fixat men ska man lägga det i kylen under tiden eller kan det vara frammei rumstemp??
Ska vara där halv 9 så strax kommer farmor och ska passa Emil.
Hanna: Liiiiiten bebis men hon mår ju bra och det är det viktigaste! Fattar du att hon snart kommer!!!???!!!
Morron!
Hanna: Nej det är inte alls roligt att må så dåligt. Jag känner att det liksom är slöseri med min tid, med mitt liv. Så många dagar passerar och jag bara existerar liksom. Idag har jag vaknat på ett bra ställe så jag hoppas att det fortsätter.
Jag ska träffa kuratorn imorgon, jag vet inte om jag undermedvetet laddar lite inför det heller. Inte omöjligt, jag har ibland vid tidigare tillfällen mått lite extra dåligt inför besöken.
Morrn morrn!
12 dagars övertid nu... *mutter*